قابلیت جدید اینستاگرام در ویدئو های زنده

قابلیت جدید اینستاگرام در ویدئو های زنده
  • 1396/8/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یکی از اهداف اولیه ظهور اینستاگرام به اشتراک گذاری نمای زنده و روزانه از زندگی فردی کاربران بوده است. اما هم اکنون این شبکه اجتماعی پر کاربر به چیزی فراتر از ابزاری برای به اشتراک گذاری زندگی روزانه کاربران با دوستانشان تبدیل شده است. روز به روز بر قابلیت های خاص این شبکه اجتماعی افزوده می شود. یکی از قابلیت های جذابی که در طی یک سال گذشته به اینستاگرام افزوده شده است به اشتراک گذاری ویدیو های زنده است.

گویا آی تی – اما یکی از ویژگی خاص این قابلیت در گذشته این بود که همه دوستان کاربر می توانستند به ویدیو های زنده پخش شده توسط وی دسترسی داشته باشند. اما در طی چند روز گذشته اینستاگرام قابلیت جدید به ویدیو زنده افزوده است که با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند ویدیو های خود را تنها با آن دسته از دوستان خود که می خواهد به اشتراک بگذارد.

برای فعال کردن این قابلیت کافی است در هنگام شروع کردن به اشتراک گذاری ویدیو، بر روی آیکون جدیدی که در صفحه نمایش داده می شود و شبیه دو صورتک کنار هم است کلیک کرده واز لیست دوستان نمایش داده شده، دوستانی را که تمایل به اشتراک گذاری ویدیو با آن ها را دارید انتخاب نمایید. یکی از دوستان خود را انتخاب کنید و وی را به تماشای ویدیو زنده خود دعوت نمایید. در صورتی که دوست شما دعوت شما را قبول کند تصویر وی در قسمتی از صفحه نمایش نشان داده می شود. دوست شما می تواند هر زمان که بخواهد تماشای ویدیوی شما را قطع کند.

وقتی اشتراک گذاری ویدیوی زنده پایان یافت، کاربر می تواند آن را به بخش هایی تقسیم کند و آن را با سایر دوستان خود پخش نماید و یا کلا آن را از تاریخچه استوری های خود حذف نماید.
روش دیدن ویدیو های زنده سایر دوستان نیز همانند قبل است. یعنی کاربر می تواند با کلیک بر روی دایره هایی که در نوار استوری ها در صفحه اینستاگرام کاربر نمایش داده شده اند و در گوشه پایین سمت راست آن ها علامت زنده درج شده است، به ویدیو های زنده دوستان خود دسترسی داشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *