ایراد صوتی در اندروید اوریو ۸٫۱ صدای کاربران را در آورد

ایراد صوتی در اندروید اوریو ۸٫۱ صدای کاربران را در آورد
  • 1396/8/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یکی از مشکلات بزرگی که کاربران سیستم عامل اندروید همواره با آن مواجه بوده اند، وجود مشکلات در وقفه های صوتی بوده است که برای شنونده کاملا مشخص است. به همین دلیل است که سازندگان موسیقی ترجیح می دهند تا بر روی سیستم عامل iOS کار کنند تا بر روی سیستم عامل اندروید. خوشبختانه گوگل در خصوص این وجود این مشکل کاملا آگاه است و تمام تلاش خود را انجام اده است تا این مشکل را بر طرف کند. اما به نظر می رسد که هنوز راه زیادی برای برطرف کردن این باید توسط گوگل پیموده شود. بر اساس آخرین گزارش ها، در آخرین نسخه از سیستم عمل اندروید، یعنی سیستم عامل اندروید ۸ نیز این مشکلات همچنان وجود دارد و حتی به عقیده بسیاری از کاربران مشکل وقفه های صوتی حاد تر هم شده است.

گویا آی تی – بر اساس گزارش های منتشر شده توسط Superpowered، کاربرانی که سیستم عامل گوشی های نکسوس ۶p را به سیستم عامل اندروید ۸ ارتقا داده اند، با این مشکل بسیار بیشتر از قبل دست و پنجه نرم می کنند. هر چند گوگل در اخبار خود به رفع مشکل وقفه صوتی در سیستم عامل اندروید ۸ اشاره کرده است اما به نظر می رسد این مشکل نه تنها بر طرف نشده است بلکه بیشتر هم شده باشد.
در یک آزمایش که توسط تیم Superpowered انجام شده است از کاربران گوشی های نکسوس p6 که سیستم عامل گوشی های خود را به اندروید ۸ ارتقا داده اند درخواست شده است تا با استفاده از اپلیکیشن Rick’O’rang این مسئله را که آیا مشکل وقفه صوتی در سیستم عامل اندروید ۸ بر طرف شده است را آزمایش کنند که متاسفانه مشاهده کرده اند که این مشکل همچنان پا بر جا است.

با وجود اینکه اپلیکیشن آزمایش بر طرف شدن وقفه صوتی که توسط گوگل ارائه شده است رفع مشکل وقفه صوتی در پردازش صوت و پخش موسیقی را نشان می دهد اما بر اساس نتایج حاصله از اپلیکیشن آزمون وقفه صوتی که توسط تیم Superpwered برای شناسایی مشکل وقفه صوتی استفاده شده است، هنوز این مشکل در پخش صوت و موسیقی در سیستم عامل اندروید ۸ وجود دارد و حتی نسبت به گذشته نیز بیشتر و بدتر شده است.
متاسفانه با وجود این نتایج باید گفت گوگل همچنان راه درازی را باید بپیماید تا بتواند این مشکل جدی در پخش موسیقی را در سیستم عامل اندروید برطرف کند. زیرا در غیر این صورت نمی تواند نظر سازندگان موسیقی را به استفاده از سیستم عامل اندروید جلب نماید.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می شودف نتایج منشر شده از آزمون صورت گرفته توسط Superpowered نشان می دهند که متاسفانه مشکل وقفه صوتی در سیستم عامل اندروید Oreo بسیار بیشتر از مشکل وقفه صوتی در سیستم عامل اندروید Nougat است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *