مشخصات گوشی های جدید HTC موسوم به U11+ و U11 Life

مشخصات گوشی های جدید HTC  موسوم به U11+ و U11 Life
  • 1396/8/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به تازگی شرکت HTC یک کنفرانس خبری برگزار کرد که انتظار می رفت در آن صرفا یک محصول یعنی U11 Life را معرفی کند. اما این شرکت تایوانی در این کنفرانس به طور رسمی از مدل های U11 Life و همچنین U11+ رونمایی کرد. در این مطلب کوتاه به اختصار جزئیات این محصول که در رده ابزارهای متوسط قرار می گیرد را بررسی خواهیم کرد. U11 Life قیمتی کمتر از HTC U11+ داشته و اولین تلفن هوشمند این شرکت است که در برنامه «اندروید وان» گوگل حاضر می شود.

گویا آی تی – ابتدا از صفحه نمایش شروع می کنیم چرا که معمولا اولین قطعه ای است که اکثر کاربران آن را بررسی می کنید. در این مدل از یک پنل ۵٫۲ اینچی از نوع Super LCD با وضوح ۱۰۸۰p استفاده شده است. در قسمت جلو یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی f/2.0 برای گرفتن سلفی تعبیه شده و در قسمت پشت هم دوربینی با همین مشخصات برای گرفتن عکس های معمولی قرار دارد. قلب این تلفن هوشمند یک پردازنده اسنپ دراگن ۶۳۰ Soc شرکت کوالکام است. از نظر میزان حافظه RAM و فضای ذخیره سازی این مدل در دو نگارش عرضه خواهد شد: ۳ گیگابایت حافظه RAM در کنار ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای داده ها یا ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت فضای برای نگهداری فایل ها (هر دو نگارش دارای اسلات کارت های حافظه microSD هستند).

تلفن هوشنمد U11 Life گواهینامه IP67 را کسب کرده است به این معنی که در برابر نفوذ گرد و غبار کاملا مقاوم بوده و در عمق یک متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام خواهد آورد. U11 Life فاقد پورت ۳٫۵ میلی متری هدفون است و به جای آن از یک پورت USB 2.0 Type-C برای شارژ و اتصال ابزارهای صوتی استفاده می کند.
ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپری باتری U11 Life برای این محصول میان رده قابل قبول به نظر می رسد. دو نسخه متفاوت از این مدل وارد بازار خواهد شد. یک نسخه به صورت اختصاصی توسط شرکت مخابراتی T-Mobile به طور اختصاصی در امریکا عرضه می شود که مجهز به Android 7.0 و رابط کاربری HTC Sense خواهد بود.

نسخه بعدی که در اختیار کاربران سایر نقاط دنیا قرار خواهد گرفت جزیی از برنامه Android One خواهد بود. لوگوی Android One در پشت بدنه این مدل درج شده و این مدل مجهز به جدیدترین نسخه اندروید یعنی Android 8.0 موسوم به اوریو (Oreo) خواهد بود. قیمت U11 Life از ۳۸۵ دلار شروع خواهد شد. بنا به اظهارات گوگل فروش های محصولات مجهز به نگارش Android One ابتدا در فروشگاه های خرده فروشی آلمان و وب سایت Amazon.de آغاز شد و بعد از آن در اواخر سال جاری میلادی و اوایل سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه آن در سایر نقاط اروپا و آسیا خواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *