دادستان کل کشور اعلام کرد: بستن فضای مجازی امری ممکن و منطقی نیست

دادستان کل کشور اعلام کرد: بستن فضای مجازی امری ممکن و منطقی نیست
  • 1396/8/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در مراسم معارفه ی دادستان ویژه روحانیت شهرهای گیلان و قزوین به مطالبی در خصوص فضای مجازی اشاره نمود.

گویا آی تی – حجت الاسلام منتظری در خصوص بستن فضای مجازی گفت که این امر منطقی و معقول نیست و فضای مجازی بایستی مورد مدیریت قرار گرفته و ساماندهی گردد.
وی در خصوص انتشار مطالب جعلی در فضای مجازی گفت برخی به گونه ای برخی مطالب جعلی را در فضای مجازی منتشر می کنند که مردم آن را باور می کنند و حتی پیش می آید که برخی از افراد سالم از نظر اعتقادی و فکری نیز به شبهه افتاده و سوال می کنند که آیا فلان شایعه در فضای مجازی صحت دارد یا خیر.
دادستان کل کشور خبر از تشکیل معاونتی ویژه در دادستانی در این ارتباط خبر داد و گفت که فضای مجازی به صورت روزانه در حال رصد شدن است و مسئولین مراقب هستند تا ببینند چه افرادی قصد از میان برداشتن اعتقادات جامعه را دارند و می خواهند ارزش های اخلاقی و مذهبی مردم را نابود سازند.
او ابراز امیدواری کرد که در آینده ی نزدیک این فناوری مورد مدیریت و ساماندهی قرار گیرد. وی تمام سرمایه گذاری ها و هزینه ها در این راستا را دارای ارزش قلمداد نمود.
حجت الاسلام منتظری به سلاح ها و ابزارهای پیشرفته ی دشمن برای نفوذ به فکر مردم اشاره کرد و در ارتباط با دادگاه ویژه ی روحانیت گفت که این دادگاه که یادگاری با ارزش از امام راحل است و مورد تأیید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، در جهت دفاع از جامعه ی روحانیون و پوشاندن جرائم آنان نیست که تشکیل شده است. او به اهمیت جایگاه پیشگیرانه در دادگاه ویژه ی روحانیت اشاره کرد و آن را وظیفه ی ابتدایی این دادگاه برشمرد.
دادستان کل کشور در خاتمه ی سخنان گفت که در حال حاضر گیلان و قزوین بیش از سه هزار روحانی دارند که هر یک با علم به وظیفه ی خود و عمل به آن از نفوذ دشمنان به جامعه پیشگیری می نمایند.
در پایان این مراسم از حجت الاسلام علی زمانی دادستان سابق ویژه ی روحانیت گیلان و قزوین قدردانی شد و حجت الاسلام نصرت آبادی به عنوان دادستان جدید ویژه ی روحانیت این دو شهر معرفی گردید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *