خالی شدن سریع باتری در به روز رسانی iOS 11.0.3

خالی شدن سریع باتری در به روز رسانی iOS 11.0.3
  • 1396/8/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

از زمانی که اپل یازدهمین نسخه از سیستم عامل iOS را به جهان معرفی کرد تقریباً همه کاربرانی که آن را نصب کردند کمابیش با مشکلات مختلفی روبه رو شده اند که همین امر باعث شد تا اپل تلاش کند هر هفته بخشی از آنها را برطرف کند.

گویا آی تی – اما چندی است که به روز رسانی تازه ای برای iOS با نسخه ۱۱٫۰٫۳ منتشر شده است که نه تنها از مشکلات اخیر کم نکرده، بلکه حتی نمک نیز بر روی این زخم پاشیده است!
به گزارش Softpedia کاربران دربه روز رسانی جدید با موضوعات مختلفی درگیر هستند که مشکل تخلیه سریع باتری به خصوص در مدلهای قدیمی تر دستگاههای اپل، یکی از شایعترین آنهاست. به عنوان مثال یکی از کاربران آیفون ۷ شکایت می‌کند که با نصب این سیستم عامل جدید، ۱۵ درصد از باتری گوشی یک شبه خالی شده است. او حتی از مشکلات مربوط به وای فای در اجرای برنامه های Reddit، Safari و Apple Music نیز بسیار شاکی است.

همچنبن یکی از کاربران آیفون SE نیز ادعا می‌کند شارژ باتری وی ظرف چند ساعت و بدون هیچ استفاده قابل ملاحظه ای، از ۱۰۰ درصد به ۵۰ درصد رسیده است. مشکلات مربوط به لمس سه بعدی یا همان ۳D Touch نیز، بسیاری از کاربران آیفون ۷ پلاس را کلافه کرده است.
اکنون و با وجود این شکایات روزافزون، باید منتظر ماند و دید آیا اپل می‌تواند قبل از پایان سال جاری این سیستم عامل جدید را اصلاح کند و رضایت از دست رفته کاربرانش را دوباره به دست آورد؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *