استفاده جالب و جدید از انیموجی های آیفون X

استفاده جالب و جدید از انیموجی های آیفون X
  • 1396/8/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

انیموجی، همان شخصیت های کارتونی در اپلیکیشن های دستگاه های آیفون X هستند که با حرکات صورت کاربر را تقلید می کنند. این انیموجی ها در نسخه های قبلی گوشی های آیوفن نیز وجود داشته اند اما در آیفون X قابلیت جدید به آن ها افزوده شده است. این اموجی ها قادر به خواندن آواز نیست هستند. در واقع کاربر می تواند این انیموجی ها را با آهنگ مورد نظر خود سینک کند و به این ترتیب صورت انیموجی شبیه به خواننده آن آهنگ شود. مثلا آهنگی از تیلور سوییفت با چهره تیلور سوییفت در لباس یک جوجه زیبا و یا مثلا جاستین بیبر با صورتک خوک. این انیموجی بر اساس موسیقی که چخش می شود حرکات موزونی انجام می دهد.

گویا آی تی – انیموجی، همان شخصیت های کارتونی در اپلیکیشن های دستگاه های آیفون X هستند که با حرکات صورت کاربر را تقلید می کنند. این انیموجی ها در نسخه های قبلی گوشی های آیوفن نیز وجود داشته اند اما در آیفون X قابلیت جدید به آن ها افزوده شده است. این اموجی ها قادر به خواندن آواز نیست هستند. در واقع کاربر می تواند این انیموجی ها را با آهنگ مورد نظر خود سینک کند و به این ترتیب صورت انیموجی شبیه به خواننده آن آهنگ شود. مثلا آهنگی از تیلور سوییفت با چهره تیلور سوییفت در لباس یک جوجه زیبا و یا مثلا جاستین بیبر با صورتک خوک. این انیموجی بر اساس موسیقی که چخش می شود حرکات موزونی انجام می دهد.
اما نکته قابل توجه در این قابلیت که باعث جذاب تر شدن آن می شود این است که در طراحی صورت این انیموجی ها، سعی شده است تا جزییات زیادی مورد توجه قرار گیرد. بنابراین می توان گفت ویژگی هایی به غیر از قابلیت خواندن و تقلید کردن باعث شده است تا استفاده از این انیموجی ها برای کاربران زیباتر و جذاب تر شود. این قابلیت ها باعث شده است تا کاربران بتوانند استفاده هایی فراتر از انتظار خود از این انیموجی ها داشته باشند.
اگر مشتاق این هستید که فیلم های سایر کاربران را با استفاده از این انیموجی ها ثبت کرده اند، مشاهده نمایید می توانید به هشتگ های Karaoke در شبکه های اجتماعی مختلف مراجعه کنید. با مشاهده این تصاویر، مسلما ایده های خلاقانه و زیبایی به ذهن شما خطور خواهد کرد. گروه های هنری زیادی در شبکه های اجتماعی هستند که توانسته اند با استفاده از این انیموجی ها و قابلیت های خاص آن ها ویدیو های زیبا و جالبی را ثبت کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *