ارائه ی مدل غیر حجمی اینترنت به تصویب رسید

ارائه ی مدل غیر حجمی اینترنت به تصویب رسید
  • 1396/8/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یکی از مشکلات کاربران اینترنت که این روزها بیش از پیش خود را نشان می دهد، مشکل با حجم هایی است که مخابرات برای فروش اینترنت در نظر گرفته است. تعداد زیادی از کاربران اعتراض خود را در این زمینه در فضای مجازی منتشر کرده اند تا شاید تغییری در رویه ی اپراتورهای ارائه دهنده ی سرویس اینترنت ایجاد گردد. به عنوان مثال برخی از کاربران از این مشکل گله دارند که چرا علی رغم اینکه در هنگام خرید بسته ی اینترنت، حجم شبانه، رایگان ذکر شده بوده، اما در عمل چنین نیست.

طرح مدل غیر حجمی اینترنت

به دنبال مشکلاتی که یک نمونه از آن ها را ذکر کردیم، مسئولین در نظر دارند تا با مدل اینترنت غیر حجمی چنین مسائلی را مرتفع گردانند. محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیراً در یکی از صفحات خود در شبکه های اجتماعی، خبر از این مدل جدید ارائه ی سرویس اینترنت داد.
او در این خبر نوشت که پس از دو ماه مطالعه، بررسی و مذاکره با اپراتورها و با توجه به نظرات مشترکین اینترنت، در نهایت کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مدل غیر حجمی تعرفه ی سرویس های ثابت را مورد تصویب قرار داده است.
وزارت ارتباطات و فناوری ارتباط تلاش دارد تا با اجرای این طرح مشکلات مشترکین اینترنت را در ارتباط با اینترنت حجمی برطرف نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *