تصویری از Honor V10 منتشر شد؛ حاشیه ی باریک در کنار بدنه ی فلزی

تصویری از Honor V10 منتشر شد؛ حاشیه ی باریک در کنار بدنه ی فلزی
  • 1396/9/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با وجود آن که قرار است هفته ی آینده از هواوی Honor V10 رونمایی شود، اما به تازگی تصویری از این گوشی جدید هواوی منتشر شده که موجب رد شدن برخی شایعات هفته های اخیر شده است.

چنان که در تصویر می بینید، نخستین موردی که در ارتباط با این گوشی جلب توجه می کند حاشیه ی بسیار باریک آن است. می بینید که دوربین جلو در چه نوار باریکی جای گرفته و همچنین سنسور اثر انگشت در جلوی گوشی به کار گرفته نشده است. با اندکی دقت به تصویر می توان دریافت که هواوی در Honor V10 از شیشه ی منحنی برای نمایشگر استفاده کرده و همچنین با توجه به کلیدهای فیزیکی قرار گرفته در سمت راست، می توان گفت که اسلات سیم کارت در سمت چپ به کار گرفته شده است.
این تصاویر صرفاً شایعات مربوط به طراحی Honor V10 را رد کردند، وگرنه مدت ها قبل سازمان صدور تأییدیه دستگاه های ارتباطی چین یعنی TENAA مشخصات این گوشی را انتشار داده است.
مشخصات گوشی v10

احتمالاً می دانید که نمایشگر Honor V10 5.93 اینچی است و روزولوشن اش، فول اچ دی پلاس. همچنین پردازنده اش ۸ هسته ای کایرین ۹۷۰ است و رم اش ۴ یا ۶ گیگابایتی.
در باب دوربین ها قطعیتی وجود ندارد اما احتمال می رود که از دوربین دوگانه برای Honor V10 استفاده شده باشد. دوگانه ای با دو دوربین ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی.
گفتنی است که Honor V10 از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کند. اطلاعات قطعی و بیشتر در باب این گوشی را هفته ی آینده، به هنگام رونمایی، درخواهیم یافت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *