UmiDigi S2 Pro: تلفن هوشمندی فوق العاده با قیمتی استثنایی

UmiDigi S2 Pro: تلفن هوشمندی فوق العاده با قیمتی استثنایی
  • 1396/9/17
  • رقیه کُرد
  • 0

در سال ۲۰۱۷ روندهای جالبی در دنیای تلفن های هوشمند اتفاق افتاد. شرکت های بزرگی مثل اپل، سامسونگ، ال جی و هوآیی پرچمداران قدرتمندی عرضه کردند که مجهز به دوربین های دوگانه پیشرفته و صفحات نمایش زیبا و بزرگ با لبه‌ های بسیار باریک بودند.مدل هایی مثل گلکسی نوت ۸ سامسونگ، آیفون X لی جی V30 طرفدران تلفن های هوشمند را در سرتاسر جهان هیجان زده کردند اما بدون شک قیمت این دستگاه ها چنین احساسی را در آنها به وجود نیاورد! شرکت چینی UmiDigi با عرضه مدل S2 Pro قصد دارد ثابت کند که تلفن های هوشمند پیشرفته لزوما نباید قیمت گزافی داشته باشند.

گویا آی تی – UmiDigi S2 Pro یک تلفن هوشمند فلزی با بدنه فلزی است که از طراحی صفحه نمایش تمام صفحه (بدون لبه) استفاده می کند. این صفحه نمایش FHD+ 6 اینچی از نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده می کند. این تلفن همراه به خاطر وجود لبه های بسیار باریک، موفق به داشتن نسبت بزرگ ابعاد صفحه نمایش به بدنه گوشی شده است.

زمانی که صحبت از سخت افزارها می شود S2 Pro قطعا شما را ناامید نخواهد کرد. این تلفن هوشمند مجهز به پردازنده هشت هسته ای Mediatek Helio P25 با سرعت ساعت ۲٫۶ گیگاهرتز و ۶ گیگابایت حافظه RAM است. حافظه ذخیره سازی داخلی دستگاه ۱۲۸ گیگابایت است و اگر این مقدار برایتان کافی نیست با استفاده از کارت های حافظه microSD می توان این مقدار را تا ۲۵۶ گیگابایت هم افزایش داد. ضمنا این مدل از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری استفاده می کند که در صورت استفاده عادی تا دو روز دوام خواهد آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌ های برجسته این دستگاه دوربین پشتی دوگانه است. یکی از دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند ساخت شرکت سونی است و وظیفه عکسبرداری و فیلمبرداری را عهده دار است و دوربین کمکی ۵ مگاپیکسلی که کنار آن قرار گرفته، امکان ایجاد افکت عمقی را فراهم می کند؛ دوربین دو گانه امکان ایجاد افکت بوکه (تمرکز روی بخش خاصی از عکس و تار کردن سایر قسمت‌ ها) را میسر کرده است. دوربین جلویی که ۱۶ مگاپیکسلی است هم حالت های مختلفی برای ثبت تصاویر سلفی دارد.

این تلفن هوشمند ضد آب فاقد جک هدفون بوده و برای اتصال چاره‌ ای جز استفاده از پورت USB Type-C ندارید. ضمنا علاوه بر ویژگی حسگر اثر انگشت (بدنه پشتی) برای شناسایی کاربر شاهد تعبیه قابلیت تشخیص چهره کاربر هم در S2 Pro هستیم.

اما قیمت این تلفن هوشمند چقدر است و زمان عرضه آن به بازار کی خواهد بود؟ شرکت UmiDigi قیمت ۳۳۹٫۹۹ دلار را برای این مدل در نظر گرفته (جدای از هزینه ارسال و مالیات) اما در حال حاضر می توان با قیمت کمتری آن را تهیه نمود.

۸ دسامبر آخرین مهلت این شرکت برای پیش فروش S2 Pro است. ۳۰۰۰ دستگاه اولیه تولید شده با قسمت ۲۹۹٫۹۹، یعنی با ۴۰ دلار تخفیف، عرضه خواهند شد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *