افزوده شدن قابلیت تشخیص خطای دستوری و دیکته در صفحه کلید های اندرویدی

افزوده شدن قابلیت تشخیص خطای دستوری و دیکته در صفحه کلید های اندرویدی
  • 1396/9/25
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

اگر شما هم از آن دسته کاربران سیستم عامل اندروید هستید که به دنبال ابزار خطایابی دستوری و املایی در هنگام تایپ کردن متن با صفحه کلید دستگاه اندرویدی خود هستید، می توانید از این پس از فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی اپلیکیشن صفحه کلید با قابلیت های ذکر شده را دانلود کنید.

ظاهر این صفحه کلید شبیه به صفحه کلید های عادی اندروید است اما تفاوت آن در نوار پیشنهادات آن است که در آن کلمات درست بدون غلط املایی و دستوری نمایش داده می شود.

هر چند در بسیاری از اپلیکیشن های صفحه کلید ارائه مجموعه ای از لغات نزدیک به هم که از نظر املایی بدون اشتباه هستند کار عادی محسوب می شود اما قابلیت ارائه لغاتی که از نظر دستوری با توجه به متن و بافت مورد نظر درست باشد، در کمتر صفحه کلید مجازی در اختیار کاربران قرار داده می شود. کاربرانی که از این صفحه کلید و قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده می کنند، می توانند به قابلیت های دیگری از جمله قابلیت کمک به کاربر برای بهبود و افزایش دامنه لغات کاربران استفاده نمایند.

این صفحه کلید که Grammarly نام دارد همچنین دارای قابلیت رمز گذاری داده های تایپ شده با استفاده از آن را دارد که می تواند برای انجام امور بانکی و ورود رمز های عبور که توسط این اپلیکیشن انجام می شود، کاربرد داشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *