آموزش ارسال شماره مخاطب از طریق پیامک توسط آیفون

آموزش ارسال شماره مخاطب از طریق پیامک توسط آیفون
  • 1396/9/26
  • زهرا معبودی
  • 2

شاید روزی برای تان پیش بیاید که بخواهید شماره ای از لیست مخاطبین خود را برای دوستی ارسال کنید. راه های مختلفی برای چنین اوقاتی وجود دارد اما زمانی که لازم می شود که تنها به کمک پیامک و سرویس پیام متنی این کار را انجام دهید، کمی سر در گم می شوید. 

گویا آی تی: این موضوع برای کاربران آیفون گیج کننده تر است. در این مقاله روش ارسال شماره از طریق پیامک توسط پلتفرم های ios را به شما یاد می دهیم.

اشتراک گذاری شماره موبایل با مسیج

برای این منظور، ابتدا وارد بخش مخاطبین خود شوید.

مخاطبین در آیفون

در بخش مخاطبین، شمار زیادی مخاطب ذخیره شده است که بهتر است به کمک نوار جستجو فرد مخاطب را جستجو کنید.

بعد از جستجو می توانید نام وی را مشاهده کنید.

در این مرحله روی مخاطب ضربه بزنید تا لیست آپشن هایی که برنامه در اختیارتان قرار می دهد، برای تان نمایش داده شود.

در این مرحله همانطور که در زیر مشاهده می کنید، عبارت Share Contact به چشم می خورد. این امکان کمک می کند که شماره مورد نظر را برای دوستان خود ارسال کنید. اینکه از چه طریقی شماره به اشتراک گذاشته شود کاملا دلخواه است و ios شیوه هایی پیش رویتان قرار می دهد:

در این جا آپشن های متعددی را مشاهده می کنید. گزینه more ارائه دهنده آپشن های دیگری است که می توانید آن ها را تست کنید اما برای این آموزش ما به اپلیکیشن سبز رنگ message کار داریم.

اگر روی این گزینه ضربه بزنید به راحتی می توانید شماره را به اشتراک بگذارید:

در این حالت به کمک یک پیام متنی ساده می توانید شماره مورد نظرتان را برای مخاطب ارسال کنید. لزومی ندارد که گیرنده پیام هم از کاربران ios باشد.

به نظر شما اشتراک گذاری شماره، برای مخاطبین با کدامیک از سرویس های اشتراک گذاری مناسب تر است؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را در این باره با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *