معرفی Highlights در اسکایپ و روش دنبال کردن اعضای آن

معرفی Highlights در اسکایپ و روش دنبال کردن اعضای آن
  • 1396/9/30
  • زهرا معبودی
  • 0

Highlights موضوع پر بحث این روزهای اسکایپ است. حدود یک سال است که استوری های اینستاگرام محبوبیت پیدا کرده اند. استوری که در ابتدای امر توسط اسنپ چت روی کار آمد، حالا بعد از اینستاگرام به فیس بوک و واتس اپ نیز راه پیدا کرده و البته به تازگی به اسکایپ رسیده است. 

گویا آی تی: در اسکایپ این ویژگی با عنوان Highlights شناخته می شود. Highlights در واقع بخشی جدید در اسکایپ است که اولین گام های تبدیل شدن این سرویس به شبکه اجتماعی را برداشته است.

در Highlights در اسکایپ شما می توانید به کمک اشکال، استیکر ها و متن، استوری هایی ایجاد کنید و نمایش دهید. منتهای امر این است که شما می بایست ابتدا افرادی را در این شبکه دنبال کنید تا بتوانید استوری ها یا Highlights های آن ها را مشاهده کنید. در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه افراد را دنبال کنید.

 Skype, it’s called Highlights

برای مشاهده استوری دوستان خود در اسکایپ کافی است وارد اپلیکیشن خود شوید و از آن جا به تب Highlights بروید. در این بخش می توانید استوری هایی پیشنهادی را مشاهده کنید یا استوری دوستان خود را ببینید. اما اگر لازم است که افرادی را دنبال کنید راه ساده در همین بخش وجود دارد.

در صفحه اصلی اسکایپ در بالا و سمت راست ضربه بزنید تا وارد بخش  My Highlights شوید. در این بخش می توانید اولین گام برای فالو کردن دوستان و دیگر کاربران را بردارید.

Follow People

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید می توانید روی آیکون مشکی رنگ با عنوان Follow People ضربه بزنید تا وارد بخش دوستان و افراد و اعضای اسکایپ شوید. بعد از کلیک بر این گزینه، با صحنه ای مطابق صفحه سمت راست مواجه می شوید. در اینجا درست مثل اینستاگرام، می توانید افرادی را مشاهده کنید که خود اسکایپ به شما آن ها را پیشنهاد می کند و در کنار آن نیز می توانید با سایر مخاطبین روبرو شوید.

دکمه آبی رنگ دنبال کردن یا فالوو کردن را به راحتی می بینید و برای دنبال کردن کاربران باید روی آن ضربه بزنید.

یک نکته مهم و جالب در مورد اسکایپ این است که اگر شما به درخواست دنبال شدن توسط دیگران پاسخ رد دهید، هرگز کاربر مخاطب متوجه این امر نخواهد شد. این چیزی است که ما هنوز در اینستاگرام مشاهده نکرده ایم.

می توان گفت این ویژگی اسکایپ به گونه ای است که کاربران را کمتر به دردسر خواهد انداخت. اسکایپ خود را در این اپلیکیشن درگیر مسائل خیلی خاص نکرده است اما کاربران دسکتاپ اسکایپ انتظار دارند که این قابلیت به زودی به نسخه دسکتاپ آن نیز اضافه شود. با توجه به اینکه تنها کاربران موبایلی از هایلایت اسکایپ برخوردارند و البته اسکایپ نیز به خوبی این وضعیت را دنبال می کند تا آن را قوی تر کند، انتظار می رود که به درخواست کاربران سریع تر جواب مثبت دهد و هایلایت را به دسکتاپ هم ببرد در غیر اینصورت احتمال آن وجود دارد که کاربران خسته شوند و همان نسخه موبایلی را هم رها کنند.

در این باره شما چه فکر می کنید؟ دیدگاه ها و تجربیات عملی خود از کار کردن با هایلایت اسکایپ را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *