فناوری جدید در ماشین لباسشویی Twinwash ال جی

فناوری جدید در ماشین لباسشویی Twinwash  ال جی
  • 1396/10/1
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امروزه در راستای پیشرفت روز افزون لوازم برقی، ماشین لباسشویی ها نیز پیشرفت های چشمگیری داشته اند. اما عمده ی این پیشرفت ها، که طبیعتاً با نکات مثبت همراه بوده اند، عاری از نکات منفی نبوده اند. فی المثل برخی از آن ها افزایش مصرف برق، برخی افزایش مصرف آب و هر یک به همین ترتیب با برخی نکات منفی همراه بوده اند.

گویا آی تی – به هر حال تمامی پیشرفت هایی که در تولید ماشین لباسشویی ها صورت گرفته در راستای رفع مشکلاتی بوده که وجود داشته اند و عمدتاً این مشکلات رفع هم شده اند. اما یک مشکل وجود دارد که مطمئناً اگر تا کنون با ماشین لباسشویی کار کرده باشید به آن برخورده اید. مشکل مورد نظر این است که برای شستشوی بهتر لباس ها بایستی لباس های رنگی جدا از لباس های مشکی یا سفید شسته شوند. یا لباس های بچه جدا از لباس های معمولی و به همین ترتیب. این امر خود موجب می شود که برای شستن لباس ها در چند نوبت عمل شود و همین امر خود تلف شدن زمان را به همراه دارد.

ماشین لباسشویی TwinWash

اما ماشین لباسشویی جدید ال جی با نام TwinWash از یک تکنولوژی فوق العاده برخوردار است و با استفاده از آن می تواند فرآیند شستشوی لباس ها را بسیار ساده تر از آن چه که هست انجام دهد.

قابلیت شستشوی همزمان انواع لباس

ماشین لباسشویی جدید ال جی مشکل ذکر شده در بالا را حل کرده است. این ماشین لباسشویی، که به تازگی در ایران نیز حضور پیدا کرده است، قادر به آن است که در دو محفظه ی جداگانه انواع لباس ها را به صورت همزمان شستشو دهد. این ماشین لباسشویی از دو محفظه ی بزرگ و کوچک برخوردار است و به عنوان مثال با آن می توان لباس های معمولی را در محفظه ی بزرگ تر و لباس های نوزاد را در محفظه ی کوچکتر شستشو داد و به این ترتیب در مصرف برق و همچنین زمان صرفه جویی کرد.

فناوری توربو واش ۲٫۰

ماشین لباسشویی جدید ال جی با بهره بردن از فناوری توربو واش ۲٫۰ می تواند با استفاده از سیستم جت اسپری پاشش آب را در دیگ انجام دهد و اینگونه موجب آن شود که زمان شستشو بتواند حتی تا ۴۹ دقیقه نیز کم شود. این کم شدن زمان شستشو نه تنها موجب آن نمی شود که قدرت شستشو کاهش یابد بلکه حتی افزایش قدرت شستشو را نیز به همراه دارد.

موتور ماشین لباسشویی Twinwash از نوع اینورتر دایرکت درایو بوده و به طور مستقیم متصل به محفظه ی شستشو می باشد و به این ترتیب می تواند کارایی را افزایش داده و همچنین تعداد قطعات متحرک استفاده شده در ماشین را کاهش دهد. این موتور علاوه بر مزایای فوق، کاهش صدا و لرزش را نیز برای این محصول جدید ال جی به همراه آورده است.
محصول جدید ال جی از یک مدل دیگر با نام LG SIGNATURE TWINEWash برخوردار است، مدلی که با مدل معمولی فرق دارد. این ماشین لباسشویی با بهره بردن از طراحی زیبا تر، امکانات پیشرفته تر و صفحه ال سی دی لمسی برای خانواده های سخت گیرتر طراحی شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *