اینستاگرام قابلیت کامنت گذاری مستقیم در صفحه اصلی را آزمایش می کند

اینستاگرام قابلیت کامنت گذاری مستقیم در صفحه اصلی را آزمایش می کند
  • 1396/10/6
  • رقیه کُرد
  • 0

درج اظهار نظر در پست های اینستاگرام کار چندان دشواری نیست اما احتمالا قبول دارید این کار می توانست با سرعت بیشتری انجام شود. چه خوب می شد اگر می توانستیم نظرات را زمانی که در فید اصلی تصاویر (صفحه اصلی اپلیکیشن) هستیم روی پست ها درج کنیم؟ خبر خوب این که احتمالا این قابلیت هم اکنون در دسترس شماست. از مدتی پیش تست ویژگی جدیدی که امکان درج مستقیم نظرات روی پست ها در فید اصلی را فراهم می کند در اینستاگرام شروع شده است. تنها کاری که باید انجام دهید نگاه چند ثانیه ای به یک تصویر است؛ با این کار جعبه متنی Add a comment برای درج نظر شما ظاهر می شود.

گویا آی تی – اگر اضافه شدن این ویژگی در قالب تست صورت گرفته باید گفت اینستاگرام در حال انجام آزمایش وسیعی است چرا که بخش عظیمی از کاربران از فعال شدن این ویژگی خبر می دهند. همچنین به نظر می رسد فعال شدن این ویژگی از سمت سرور انجام می شود زیرا بسیاری از کاربران نسخه های معمولی قدیمی هم جعبه متنی مذکور را مشاهده کرده اند.

از امتحان ویژگی های جدید توسط اینستاگرام نباید تعجب کرد. اگر هنگام پیمایش پست ها در فید اصلی متوقف شده و به یک تصویر خیره شده اید احتمالا قصد دارید کاری فراتر از لایک آن انجام دهید. ضمنا این کار به رشد فزاینده اینستاگرام هم کمک بیشتری خواهد کرد. هر چه کامنت گذاری آسان تر باشد، احتمال دریافت تعریف و تمجیدها و سایر فعالیت هایی که موجب باقی ماندن شما در اینستاگرام می شوند هم بیشتر خواهند شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *