روشن نشدن گلکسی نوت ۸ بعد از خالی شدن کامل شارژ باتری

روشن نشدن گلکسی نوت ۸ بعد از خالی شدن کامل شارژ باتری
  • 1396/10/9
  • رقیه کُرد
  • 0

برخی از خریداران گلکسی نوت ۸ سامسونگ گزارش کرده اند بعد از خالی شدن کامل شارژ باتری دیگر قادر به روشن کردن مجدد دستگاه نیستند. ظاهرا سامسونگ از این موضوع مطلع شده و اقدام به تعویض تلفن های معیوب می کند. هنوز آمار دقیقی از تعداد ابزارهایی که با این مشکل مواجه شده اند منتشر نشده است.

گویا آی تی – کاربران اعلام کرده اند تلفن های هوشمند گلکسی نوت ۸ آنها بعد از رسیدن شارژ به میزان ۰ درصد، دیگر مجددا شارژ نشده و خبری از روشن شدن دستگاه نخواهد بود. این کاربران اقدام به تعویض کابل ها و شارژرها کرده اند اما هیچ بهبودی حاصل نشده و از قرار معلوم مشکل اصلی خود تلفن ها هستند.

یکی از مدیران سامسونگ به کاربران توصیه کرده برای تعویض تلفن های معیوب خود به مراکز خدمات دهی این شرکت مراجعه نمایند. سامسونگ قصد دارد مشکل روشن نشدن گلکسی نوت ۸ بعد از خالی شدن کامل باتری را سریعا حل نماید.

به نظر می رسد تا کنون گلکسی نوت ۸ های عرضه شده از سوی شرکت های مخابراتی ورایزون، تی موبایل و اسپرینت از این مشکل رنج می برند.

یک سال قبل سامسونگ بعد از دریافت شکایت های بسیار زیادی از سوی کاربران مبنی بر منفجر شدن باتری های گلکسی نوت ۷ مجبور شد این مساله را به طور کامل بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام دهد. اما ظاهرا این بار سامسونگ اندکی خوش شانس بوده و با مشکل ساده تری رو به رو شده است.

آیا شما هم گلکسی نوت ۸ دارید؟ احیانا با این مشکل مواجه نشده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *