سامسونگ گلکسی S9 و S9+ مجوزهای لازم را از FCC دریافت کرد

سامسونگ گلکسی S9 و S9+ مجوزهای لازم را از FCC دریافت کرد
  • 1396/10/9
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

گوشی های پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S9 و S9+ مجوزهای لازم را از FCC دریافت کرده است. اما این مسئله به این معنی نیست که این گوشی ها قرار است به زودی و یا زودتر از زمان معمول که سامسونگ گوشی های پرچم دار خود را رو نمایی می کند و به بازار ارائه می دهد، در معرض دید کاربران قرار گیرند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند این گوشی ها چند روز بعد از رویداد MWC 18 که قرار است در اواخر ماه فوریه برگزار شود رونمایی خواهند شد.

در واقع تایید موسسه تنظیم مقررات یا همان FCC به این معنی است که گوشی های مدل SM-G960F و SM-G965F با نام مستعار گلکسی S9 و گلکسی S9+ مطابقت و هماهنگی دارند. ارائه مجوز برای این دو گوشی پرچم دار سامسونگ می تواند به این معنی باشد که این گوشی های پرچمدار به زودی در بخش هایی از آمریکا در اختیار برخی از کاربران قرار خواهند کرفت.

متاسفانه با وجوز صدور مجوز FCC برای گوشی های پرچم دار سامسونگ هنوز هیچ کدام از قابلیت ها و ویژگی های این گوشی ها مشخص نشده است و در هیچ خبرگذاری نیز مشخصات این گوشی ها منتشر نشده است.

تنها چیزی که مشخص شده است این است که قرار نیست از این گوشی ها به صورت عمومی در CES رو نمایی شود. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد قرار است از این گوشی ها در اواخر ماه فوریه ۲۰۱۸ در رویداد MVC 18 رو نمایی شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *