اتمام پشتیبانی واتس اپ از ویندوز فون و بلک بری

اتمام پشتیبانی واتس اپ از ویندوز فون و بلک بری
  • 1396/10/14
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر شما از گوشی هایی قدیمی استفاده می کنید که از سیستم عامل های غیر معروف استفاده می کنند، زمان آن رسیده که گوشی خود را عوض کنید و سیستم عامل ها خود را ارتقا دهید چرا که واتس اپ رسما، پشتیبانی خود از lackBerry OS, BlackBerry 10, و Windows Phone 8.0. برداشته است. 

گویا آی تی: البته با بیان این خبر، انتظار نداریم که به گروه بزرگی از کاربران گوشی های هوشمند، شوک وارد کنیم چرا که شمار بسیار اندکی از کاربران این روزها از این دو سیستم عامل استفاده می کنند.

می توان گفت که طبق بررسی ها و مطالعات در حال حاضر ۹۹٫۶ درصد گوشی های جدید، اندرویدی و ios ای هستند. در این میان حتی اندروید هم قوی تر شده چرا که از هر ۱۰ تا ۹ تا اندروید است.

این نشان دهنده این است که Windows Phone و BlackBerry  سهم کمتری دارند و پایگاه های کمتری برای اپلیکیشن ها و سرویس های پشتیبانی و ارتقا دهنده این سیستم عامل ها وجود دارد. از طرفی نیز باید گفت که شمار اپلیکیشن های موجود در این سرویس نیز کم هستند.

واتس اپ

البته واتس اپ تقریبا آخرین سرویسی است که پشتیبانی خود را از سیستم عامل های قدیمی بر می دارد. با توجه به رویداد های اخیر، این برنامه اخیرا پشتیبانی خود را از سیستم عامل های Android 2.3.3, Windows Phone 7, iOS 6, and Nokia Symbian S60 برداشته بود و در حال حاضر دو سیستم عامل  BlackBerry OS, BlackBerry 10, and Windows Phone 8 و سیستم عامل های قدیمی تر از آن ها را به این لیست افزوده است.

طبق گفته های اخیر این سرویس پیام رسانی، کاربران Nokia S40  تا انتهای سال ۲۰۱۸ امکان استفاده از واتس اپ خواهند داشت و بعد از آن پشتیبانی از این سرویس نیز قطع می شود. از طرفی شواهد حاکی از این است که تا انتهای سال ۲۰۲۰ هر دیوایسی که از سیستم عامل Android 2.3.7  استفاده می کند، به لیست محدودیت های واتس اپ اضافه خواهد شد.

نظر خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید و به جهت اطلاع کاربران از این تصمیم واتس اپ این مقاله را در شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع: makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *