OnePlus 5T با رنگ بندی جدید روانه بازار می شود

OnePlus 5T با رنگ بندی جدید روانه بازار می شود
  • 1396/10/18
  • زهرا معبودی
  • 0

OnePlus 5T یک گوشی فوق العاده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این گوشی حاصل توسعه ۵ نسل از OnePlus است به طوری که، بسیاری از هواداران این گوشی، از زمان ارائه OnePlus، با این برند همراهی کرده اند. 

گویا آی تی: OnePlus 5T با اینکه دارای مزایای زیادی است اما به دلیل فقدان تنوع رنگی، موجب شده که کاربران کمی نسبت به رنگ بندی ها احساس مثبتی نداشته باشند. معمولا کاربرانی که قصد خرید OnePlus 5T دارند می توانند فقط گوشی خود را از میان دو رنگ متفاوت انتخاب کنند.

به تازگی در سایت امریکایی متعلق به این برند، گفته شده که رنگ بندی جدیدی قرار است برای این گوشی ارائه شود که موجب می شود تنوع چشم گیری در کاربری آن ایجاد شود.

oneplus-5t-is-finally-coming-us-new-color

این رنگ بندی جدید OnePlus 5T که Sandstone White نام دارد در حقیقت موجب شده که این گوشی ترکیبی از رنگ ها باشد به طوری که پشت گوشی رنگ سفید مات دارد و یاد آور اولین گوشی وان پلاس است که وان پلاس وان نام دشت. بدنه جلویی این گوشی مشکی است  و دکمه اصلی آن نیز قرمز رنگ است.

با توجه به اینکه وان پلاس شرکتی چینی است این خبر می تواند برای کاربران آمریکایی بسیار لذت بخش تر و مهم تر باشد چرا که در ماه گذشته این شرکت اعلام داشت که رنگ بندی جدیدی به نام Lava Red 5T  برای این گوشی ارائه کرده که فقط در کشور چین این رنگ بندی مورد استفاده قرار گرفته و سایر کشور ها از ان بی بهره اند.

این حرکت انحصاری وان پلاس موجب شده که بسیاری از کشور ها، از تنوع رنگی این گوشی محروم باشند. از این رو خبر جدیدی که برای کاربران آمریکایی ارائه شده بسیار حائز اهمیت است.

این تنوع رنگ ها البته موجب شده که هزینه های خرید این گوشی ها نیز کمی تغییر کند. این در حالی است که اگر یک دستگاه White 5T  خریداری کنید، قادر خواهید بود تنها با پرداخت ۴۹۹ دلار صاحب یک گوشی سفید وان پلاس ۵T شوید. قیمت این گوشی با رنگ Midnight Black 5T که رنگ سنتی ان است با کمی تغییر به همین قیمت شباهت دارد.  اما اگر بخواهید صاحب گوشی با رنگ جدید Sandstone White شوید باید مبلغ ۵۵۹ دلار خرج کنید. دقت کنید که تفاوت رنگ موجب شده که حدود ۶۰ دلار بیشتر نیاز به هزینه کردن داشته باشید.

البته ما امیدواریم که قیمت این گوشی رفته رفته کاهش پیدا کند تا اغلب کاربران بتوانند از آن استفاده کنند اما مهم تر از قیمت تنوع در طرح و رنگ است که انتظار داریم تمامی رنگ های توسعه داده شده برای این گوشی، چه در کشور چین و در آمریکا، برای سایر کشور ها از جمله ایران نیز ارائه شود.

در این باره دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *