گلکسی A8 سامسونگ با قیمت گزاف روانه اروپا شد

گلکسی A8 سامسونگ با قیمت گزاف روانه اروپا شد
  • 1396/10/19
  • زهرا معبودی
  • 0

ماه گذشته طی یک اعلام رسمی، گفته شد که گوشی های Galaxy A8 و A8+ 2018  قرار است که در ابتدای ژانویه سال ۲۰۱۸ برای فروش آماده شوند و روانه کشور های مختلفی شوند. 

گویا آی تی: شاید شما هم مثل ما منتظر این هستید که ببینید کدام یک از این دو گوشی فروش بیشتری در دنیا خواهند داشت اما گفته شده که Galaxy A8 هم اکنون در هلند در حال فروش است. البته ما انتظار داریم که این روند در تمام دنیا ادامه پیدا کند و در میان گوشی های یاد شده گلکسی A8 پرچم دار شود چرا که طی یک بررسی اعلام کردیم که ۵ تفاوت نه چندان ضروری میان دو گوشی جدید گلکسی A8 و A8+ سامسونگ می تواند توجه کاربران را به A8 جلب کند و در این وادی سر گوشی A8+ بی کلاه بماند!

به زودی قرار است که این گوشی، در سایر کشور های اروپایی نیز منتشر شود. البته مهم نیست که شما در کدام ناحیه از دنیا زندگی می کنید چرا که طبق قول و قرار ها تا پایان ماه، شما می توانید دارنده یکی از دو گوشی سری A8 باشید.

گفته شده که با توجه به اینکه این گوشی در رده گوشی های سری A قرار گرفته اما ارزان قیمت نیستند چرا که کاربران در حال حاضر با صرف هزینه ۵۰۰ یورو صاحب گلکسی A8 می شوند. هر چند این قیمت گذاری ها تقریبا بیش از حد انتظار برای گوشی های این سری است اما می توان به این دل خوش بود که حداقل می توانید از میان رنگ بندی های مشکی، طلایی و خاکستری، یک گوشی باب میل تان انتخاب کنید.

این دو گوشی دارای ویژگی های مشابهی هستند و تقریبا می توان آن دو را به صورت دوقلوهای همسان برشمرد اما اگر دقیق تر بخواهید علت نام گذاری متفاوت این دو گوشی را بدانید باید بگوییم که:

  1. گوشی گلکسی A8+ فقط یک سانتی متر قد بلند تر است گلکسی A8 استو
  2. نمایشگر A8+ به اندازه ۰٫۴ اینج از A8 بزرگتر است.
  3. حافظه رم A8+ یک حافظه ۶ گیگابایتی است در حالی که A8 به میزان ۴ گیگابایت معرفی شده است.

با وجود این تفاوت ها انتظار داریم که گوشی A8 فروش بیشتری داشته باشد. نظر شما در رابطه با این پیش بینی ما چیست؟ دیدگاه های خود را در بخش نظرات بنویسید و برای علاقمندان گوشی های سامسونگ این مطلب را روی شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *