Galaxy S9 با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت اواخر اسفند ماه عرضه خواهد شد

Galaxy S9 با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت اواخر اسفند ماه عرضه خواهد شد
  • 1396/10/23
  • زهرا معبودی
  • 0

برخلاف تمام انتظاراتی که برای رسیدن گوشی Galaxy S9 داشتیم اعلام شد که قرار است، این گوشی زودتر از موعد مورد انتظار در دسترس کاربران قرار گیرد. 

گویا آی تی: طبق گفته های کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ این گوشی قرار است در اولین فرصت در کنفرانس جهانی موبایل، به طور رسمی معرفی شود. معمولا روال سامسونگ به این صورت بوده که هر سال در دومین نمایشگاه بزرگ سالانه، محصول خود را ارائه دهد که البته سال ۲۰۱۸ روند خود را به احتمال زیاد تغییر خواهد داد.

گمانه زنی ها بدین جا ختم شده که احتمالا سامسونگ Galaxy S9 را به حامل های مختلف معرفی کرده و البته این کار را در پشت در های بسته انجام داده است اما همه این ها، به این معنی نیست که سامسونگ واقعا آن را به طور رسمی معرفی کرده باشد.

برخلاف گلکسی اس ۸ که در ماه مارس، معرفی و یک ماه بعد عرضه شد، گلکسی اس ۹ سامسونگ کمی زودتر معرفی خواهد شد و در ماه مارس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Galaxy S9

اگر شایعات درست باشند، گلکسی اس ۹ سامسونگ اولین گوشی خواهد بود که با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت ارائه خواهد شد و این به نوبه خود برگ برنده ای است که این گوشی نسبت به رقبا خواهد داشت. با این حال باید منتظر اعلامات رسمی باشیم تا از چیستی این گوشی سر در بیاوریم.

گفته می شود این گوشی قرار است از پردازنده جدید اسنپدارگون که در ماه دسامبر ۲۰۱۷ معرفی شد هم پشتیبانی کند و این بدین معنی است که سامسونگ از نظر سخت افزاری به شدت در حال کار کردن روی گوشی جدیدش است.

گفته های دیگر حاکی از این است که Galaxy S9 به همراه همزاد بزرگتر خود یعنی Galaxy S9 پلاس ارائه خواهد شد که در مورد تفاوت این دو باید بیشتر بررسی کنیم.

امیدواریم که این گوشی تحت سیستم عامل بروز رسانی شده اندروید ۸ ارائه شود تا بهترین تکنولوژی ها از نظر سخت افزاری  نرم افزاری را یک جا مشاهده کنیم.

در باره محصولات سامسونگ و Galaxy S9 نظر خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *