امکان افزودن مکان های دیده شده در Google Maps فراهم می شود

امکان افزودن مکان های دیده شده در Google Maps فراهم می شود
  • 1396/11/7
  • زهرا معبودی
  • 0

گوگل نسخه بتا جدیدی از Maps for Android منتشر کرده و به نظر می رسد برنامه دارای ویژگی بسیار مهمی است که می تواند در صورت تایید صد در صدی بسیار کاربردی باشد.  این ویژگی جدید به کاربران Google Maps اجازه می دهد تا به طور دستی مکان های مورد بازدید خود را در هر لحظه به صورت دستی اضافه یا حذف کنند. 

گویا آی تی: اگر در برنامه Google Maps به تب های Your places” و “Visited” tabs مراجعه کنید می توانید لیستی از مکان های مشاهده شده خود ا در آن ببینید. در این وضعیت در کنار هر مکان یک آپشن سه نقطه ای موجود است که با آن می توانید آن را تثبیت کنید و بعد آن را در تایم لاین مشاهده کنید.

گوگل مپ

طبق گزارش جدیدی که به دست رسیده شما در نسخه بروز رسانی شده قادر خواهید بود که در گوگل مپ به راحتی مکان های دیده شده خود را از تایم لاین حذف کنید و آن را از دسترس خارج کنید.

خبر بد این است که با استفاده از این ویژگی تمام مسیری را که برای رسیدن به آن مقصد استفاده کرده اید را پاک نمی کند و به عنوان یک وقفه گاه بخش مورد نظر را از مسیر پاک می کند.

البته با توجه به این که این یک چالش بزرگ برای کاربران به شمار می آید، گوگل نسبت به آن عکس العمل های بهتری نشان خواهد داد و در بروز رسانی های بعدی، دسترسی بهتری برای شخصی سازی مسیر ها به شما خواهد داد.

بنظر شما لازم است به گوگل مپ چه چیزهایی اضافه شود تا این برنامه کاملا دلخواه شما باشد؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید

AndroidPolice

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *