ترفندهای خرید تورهای ارزان نوروزی

ترفندهای خرید تورهای ارزان نوروزی
  • 1396/12/19
  • زهرا معبودی
  • 0

در گذشته خرید تور کار سخت و زمان گیری بود. چون باید برای این منظور خودتان مستقیم به آژانس‌ها می‌رفتید و قیمت و امکانات هر تور را سوال می‌کردید. مراجعه به آژانس‌های مختلف برای مقایسه قیمت‌ها و امکانات پیشنهادی پروسه‌ای بود که گاهی می‌توانست تا یک یا چند روز طول بکشد و حسابی وقت شما را بگیرد. اما این روز‌ها به لطف پیشرفت تکنولوژی این کار ساده‌تر شده و کافی است امکان استفاده از اینترنت روی کامپیوتر یا گوشی موبایل را داشته باشید تا بتوانید به راحتی تور خود را در عرض چند دقیقه مقایسه و انتخاب کنید.

گویا آی تی: حال که در آستانه نوروز و فصل سفر نوروزی هستیم، می‌توانید با استفاده از سایت، ربات تلگرام و اپلیکیشن نکست هالیدی به سادگی هرچه تمام تور نوروزی خودتان را انتخاب کرده و سفارش دهید. برای استفاده از نکست هالیدی، یکی از بهترین راه‌ها مراجعه به سایت به آدرس http://nextholiday.ir است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به انواع تور‌های مختلف بر اساس مقصدتان دسترسی داشته باشید که توسط آژانس‌های مختلفی ارائه می‌شوند.

ترفندهای خرید تورهای ارزان نوروزی

در قسمت بالای سایت و گزینه تور‌ها، می‌توانید از بین تور‌های خارجی، داخلی، آفر تور و تور نوروز ۹۷ گزینه مد نظر خودتان را انتخاب کنید و سپس بر اساس شهر، به مقایسه تور‌های مختلف پرداخته از طریق اطلاعات تماس آژانس‌ها، به سادگی تور مورد نظر خودتان را بخرید. توجه داشته باشید که هنگام تماس با آژانس، حتما ذکر کنید که از طریق نکست هالیدی شماره تماس آن‌ها را به دست آورده‌اید تا دقیقا همان قیمتی را که در سایت درج شده است داشته باشید.

ترفندهای خرید تورهای ارزان نوروزی

سایت نکست هالیدی امکانات دیگری مثل معرفی هتل‌ها یا راهنمای سفر هم دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید با هتل‌های مختلف و شهری که قصد سفر به آن را دارید آشنا شوید. همچنین در صفحه اول سایت تور‌های ویژه و جدید‌ترین تور‌ها هم لیست شده‌اند که در صورت مناسب بودن آن‌ها برای سفر شما می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام کنید.

اما در کنار سایت، نکست هالیدی برای راحت‌تر شدن کار مخاطبانش یک ربات تلگرام به آدرس (@nextholiday_bot) و یک اپلیکیشن اندروید (قابل دریافت از آدرس https://cafebazaar.ir/app/com.zakrot.nextholiday/?l=fa) تدارک دیده تا کار شما برای خرید تور بیش از پیش راحت باشد. با مراجعه به ربات تلگرام نکست هالیدی، می‌توانید از بین گزینه‌هایی چون تور داخلی، تور خارجی و تور ویژه یکی را انتخاب کنید و سپس قیمت تور‌های مختلف را مشاهده کنید.

ترفندهای خرید تورهای ارزان نوروزی

فراموش نکنید که برای استفاده از این ربات، باید شماره موبایل خودتان را وارد کنید که با این کار، شانس بردن جایزه یک میلیون تومانی را خواهید داشت. پس با عضویت رایگان در ربات تلگرام نکست هالیدی، در کنار امکان مشاهده قیمت جدیدترین تور‌ها، شانس بردن جایزه یک میلیون تومانی را هم خواهید داشت.

اپ نکست هالیدی هم این امکان را فراهم کرده تا خیلی راحت از قیمت تور‌های مختلف روی گوشی موبایل خودتان مطلع شوید. با نصب این اپلیکیشن درست مثل سایت و ربات تلگرام می‌توانید به قیمت تور‌های مختلف دسترسی داشته یا از تور‌های لحظه آخری مطلع شوید. از طرف دیگر با ثبت شماره تلفن و ایمیل خودتان خیلی راحت می‌توانید آخرین پیشنهاد‌های تور را از طریق پیامک یا ایمیل دریافت کنید.

پس اگر به دنبال تور کیش، تور دبی، تور آنتالیا یا هر تور داخلی و خارجی دیگری هستید، سایت نکست هالیدی، ربات تلگرام نکست هالیدی و اپلیکیشن موبایل نکست هالیدی بهترین و سریع‌ترین راه را پیش روی شما قرار می‌دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *