قیمت جدید و شرایط فروش محصولات ایران خودرو در سال ۹۷

قیمت جدید و شرایط فروش محصولات ایران خودرو در سال ۹۷
  • 1397/3/13
  • زهرا معبودی
  • 0

با توجه به تغییرات دوره ای در خرید محصولات ایران خودرو و البته شرایط پیش فروش و مسائل مربوطه، به اطلاع متقاضیان می رسانیم که ایران خودرو طی بیانیه ای جدید، در ۳ روز گذشته، دعوت نامه هایی برای خریداران پژو ۲۰۰۸ ارسال کرده که نشان از افزایش قیمت این محصول ایران خودرو دارد.

قیمت روز خودرو داخلی ۹۹

در این بیانیه، که برای پیش خرید کنندگان ارسال شده، قیمت خودروی پژو ۲۰۰۸ از ۱۰۴ میلیون تومان به ۱۱۴ میلیون تومان افزایش یافته است.

نهاد یاد شده، اعلام داشته که این قیمت، صرفا برای افرادی اعتبار دارد که در لیست پیش خرید کنندگان بوده اند و به عبارتی قیمت تسویه حساب می باشد.

 پژو ۲۰۰۸

 

قیمت قبل (تومان) قیمت جدید (تومان)
۱۰۴/۰۰۰/۰۰۰ ۱۱۴/۰۰۰/۰۰۰

 

شرایط پیش فروش ایران خودرو در خرداد ۹۷

پس از بررسی شرایط پیش فروش خودرو ها در سومین ماه از سال ۹۷، ایران خودرو بیانیه ای جدید صادر نموده که طی آن، خریداران می توانند از تاریخ ۱ خرداد ماه ۹۷ تا ۳۱ خرداد ماه ۹۷، برای خرید محصولات ایران خودرو بر اساس شرایط زیر اقدام نمایند:

توجه: ثبت نام بر اساس مفاد این بخش نامه، فقط از طریق وبسایت esale.ikco.ir امکان پذیر است.
شرایط ویژه بخشنامه: امکان ایجاد تعھد برای شماره مشتری دوم نمایندگی وجود دارد. – در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراھم می باشد. – مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده می باشد.

 زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۳/۰۱
ایران خودرو
در مورد این بخش نامه به شرایط ویژه صادر شده توسط ایران خودرو توجه نمایید:
  • در صورتی خریدار می تواند از تخفیف بهره مند شود، که اقدام به واریز نقدی مابه التفاوت نهایی آن هم در مهلت مشخص شده در دعوتنامه بپردازد. در صورتی که مهلت زمان دعوتنامه تمام شود و یا فرد از قرار داد انصراف دهد شرایط قابل ارائه نخواهد بود.
  • هدیه همکاری در تولید، تنها در صورتی امکان پذیر است که دعوتنامه صادر شده و خودرو نیز واگذار شده باشد. به منظور استفاده از این هدیه برای افرادی که دعوتنامه برای آنان منقضی شده، لازم است که این دعوتنامه مجددا صادر شود.
  • هنگامی که دعوتنامه به دست مشتری برسد، زمانی برای عرضه خودرو ها برای مشتری ها مشخص شده و اعلام می گردد.
  • امکان ایجاد تعهد برای شماره مشتری دوم نمایندگی وجود دارد.
  • در بخش نامه اعلام شده، میزان تخفیف با احتساب مالیات ارزش افزوده لحاظ شده است
 ایران خودرو
در جدول بالا، شرایط مورد قبول ایران خودرو بر اساس طرح جدید فیروزه ای ارائه شده است. البته در این باره تخفیفاتی نیز وجود دارد که به شرح زیر می باشد:
ایران خودرو

اعلام شرایط فروش فوری خودروی پژو ۴۰۵ بنزینی و دوگانه سوز

ایران خودرو به مناسبت سالروز پیروزی و آزاد سازی خرمشهر، طرح فروش فوری خودرو های ۴۰۵ را به صورت زیر ارائه داده است:
در این بخش نامه، طرح فروش برای هر دو خودروی، بنزینی و صرفا دوگانه سوز، لحاظ شده است:
بخش نامه یاد شده از ساعت ۱۰ صبح روز ۲ خرداد ماه ۹۷ اعتبار داشته و در مهلت معین شده به پایان خواهد رسید.
ایران خودرو

اعلام شرایط فروش فوری خودروی پژو ۲۰۷ آی دستی

یکی دیگر از اقدامات ایران خودرو در خرداد ماه ۹۷، اعلام شرایط فروش فوری خودروی پژو ۲۰۷ آی دستی بوده است. بخش نامه ای که بدین منظور صادر شده است، از تاریخ ۲ خرداد ۹۷ اعتبار داشته است.
قیمت صادر شده و تایید شده برای این خودرو، به مبلغ ۴۷/۱۳۰/۰۰۰  بوده است. گفته شده که خریداران طی ۳۰ روز می توانند خودروی خود را دریافت نمایند.
از آن جا که هدف ایران خودرو، برخورداری عموم از محصولات این شرکت است، اعلام داشته که این پیش فروش جدید صرفا برای افراد حقیقی لحاظ شده و افرادی که تا ۶ ماه گذشته هیچ گونه خریدی نداشته اند، صرفا به ازای یک شماره ملی قادر خواهند بود یک دستگاه از این خودرو را دریافت کنند.
ایران خودرو

اعلام شرایط دور جدید فروش اقساطی هایما S7

اعلام شرایط دور جدید فروش اقساطی هایما S7 نیز که از اردیبهشت اعلام شده کماکان به قوت خود باقی است. شرایط واگذاری این خودرو ها نیز ۱ ماهه بوده ( نهایتا ۳۰ روز ) و خریدار می تواند این خودرو را با قیمت تقریبی ۱۰۴ میلیون تومان، طی ۳ یا ۲ و یا ۴ قسط در اختیار بگیرد.
شرایط خرداد ماه ایران خودرو

اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی محصول پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۷

اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی محصول پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۷ نیز طرح دیگری از ایران خودرو است که حدود ۲۰ روز از اعلام آن می گذرد. در این بیانیه نیز خریداران تا مهلت نهایتا ۳۰ روز قادر خواهند بود، این محصول را دریافت نمایند.

ایران خودرو

در جدول بالا می توانید شرایط پیش فروش این محصول به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک را مشاهده نمایید. در ستون هشتم می توانید مبلغ هر چک، به ازای تعداد چک ها، را مطلع شوید.

قیمت روز خودرو سایت کلیک

موارد ارائه شده صرفا مربوط به طرح فیروزه ای ایران خودرو می باشد که طی آن با شرایط خاص و البته با تخفیف های ارائه شده، سعی در خدمت رسانی بیشتر به مردم شده است.

در رابطه با شرکت در طرح فیروزه ای به نکات زیر توجه کنید

  • گفتنی است تمامی ثبت نام ها صرفا توسط آدرس سایت مذکور انجام خواهد شد.
  • خودرو ها توسط شرکت های ایکاپ جهت واگذاری ارسال می شوند.
  • تمامی چک های ارائه شده توسط مشتری باید در  وجه شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو  باشد.

گفتنی است که تخفیف های یاد شده، در این طرح صرفا در دو شرایط ارائه می شود:

  • صدور دعوتنامه
  • واگذاری خودرو

در مورد اطلاع بیشتر در مورد این طرح ها می توانید با رابط های ایران خودر در مورد طرح فیروزه ای، مذاکره کرده و اطلاعات جدیدتری کسب نمایید.

دیدگاه خود را در مورد تجربه این طرح با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *