Pegasi 2، عینک هوشمندی که اختلال خواب را درمان خواهد کرد

Pegasi 2، عینک هوشمندی که اختلال خواب را درمان خواهد کرد
  • 1397/4/4
  • سینا اشتری
  • 0

Pegasi 2 جدید ترین محصول شرکت PEGASI است و انتظار می رود تا با رواج استفاده از آن دیگر شاهد اختلال خواب در افراد نباشیم.اختلال خواب بیماری ای پر چالش و اکثرا موروثی است؛ افرادی که به این بیماری دچار هستند یا خواب بسیار سبکی دارند و با کوچک ترین سر و صدایی از خواب می پرند و یا اساسا خوابشان نمی برد.

فرض کنید تمام طول روز را به کار، تحصیل و یا سایر درگیری روزمره دیگر خود پرداخته اید و حال که روز تمام شده و می خواهید انرژی از دست رفته خود را بازیابی کنید، پس از رفتن به رخت خواب خوابتان نبرد و یا بخوابید و تا صبح ۱۰ مرتبه و یا بیشتر از خواب بیدار شوید؛ این وضعیت زندگی شما، کیفیت کاری، کیفیت تحصیلی و خلق و خوی شما را شدیدا مورد تاثیر قرار خواهد داد و حتی عمر شما را کاهش می دهد.

شرکت PEGASI با تمرکز بر ارائه راه حل هایی برای بر طرف نمودن مشکلات خواب، فعالیت خود را آغاز نمود و اخیرا نتیجه آخرین دستاورد های خود را در قالب عینک هوشمند دیگری به نام Pegasi 2 تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

عرضه این عینک هوشمند خبر خوبی برای افراد دچار به اختلال خواب است؛ در واقع استفاده از Pegasi 2 ساده ترین و موثر ترین روش درمان اختلال خواب خواهد بود.

Pegasi 2 با استفاده از روش نور درمانی باعث افزایش کیفیت خواب افراد خواهد شد؛ این عینک هوشمند در مراحل اولیه آزمایش نتایج حیرت آوری را در افزایش کیفیت خواب افراد و درمان اختلال خواب به نمایش گذاشته و قیمت آن نیز بسیار منطقی و ارزان است.

گجت های موجود در بازار موثر در درمان اختلال خواب قیمت هایی بسیار گران دارند به صورتی که هر فردی قدرت خرید آنها را نخواهد داشت؛ اما در مورد Pegasi 2 شاهد این قضیه نیستیم؛ قیمت به روز ترین عینک هوشمند این شرکت و یا Pegasi 2 تنها ۷۹ دلار است؛ قیمتی که تقریبا هر فردی قدرت پرداخت آن را خواهد داشت.

درمان دارویی عمده ترین روش درمان موجود برای رفع و درمان اختلال خواب است؛ همانطور که بدیهی است، استفاده از روش دارو درمانی خیلی موثر نیست و علاوه بر این فرد را دچار عوارض جانبی می کند.

هدف شرکت سازنده از طراحی Pegasi 2 ارائه راهکاری غیر دارویی برای درمان اختلال خواب است؛ نور درمانی راز معجزه عملکرد Pegasi 2 است؛ روش استفاده از این عینک هوشمند نیز بسیار ساده بوده و شما را از برنامه زندگی تان عقب نخواهد انداخت؛ صحت و دقت عملکرد Pegasi 2 توسط سازمان ناسا به تایید رسیده و هیچ گونه عوارض جانبی ای در گزارش نتیجه آزمایشات اولیه آن به چشم نمی خورد.

کافیست فرد دچار به اختلال خواب روزانه ما بین ساعت ۷ و ۹ صبح به مدت ۳۰ دقیقه این عینک را به چشم خود زده و از آن استفاده کند؛ روند بهبود در این افرادی که از عینک هوشمند Pegasi 2 استفاده می کنند بسیار سریع است و فرد پس از یک هفته استفاده منظم از آن نتیجه تاثیر آن در افزایش کیفیت خواب خود را مشاهده می کند.

Pegasi Smart Sleep Glasses II و یا دومین نسل از عینک های هوشمند  کمک به خواب شرکت Pegasi از متد نور رمانی فیزیکی برای افزایش کیفیت خواب فرد استفاده کرده است؛ طول موج نور سبز رنگ به خصوص مورد استفاده در عملکرد این عینک هوشمند سیستم عصبی بدن انسان را تحریک کرده و باعث افزایش ترشح هورمون ملاتونین می شود؛ هورمون مذکور وظیفه صدور فرمان خواب آلودگی به مغز انسان را بر عهده دارد.

برای مشاهده تاثیرات مثبت استفاده از عینک هوشمند Pegasi 2 تنها ۷ روز زمان نیاز است و از طرف دیگر فریم طراحی شده برای آن در مقایسه با محصول پیشین شرکت PEGASI ارگونومی بهتری داشته و خستگی کاربر را به دنبال نخواهد داشت.

یکی دیگر از پیشرفت های موجود در آخرین محصول شرکت PEGASI مربوط به قابلیت تا شدن فریم عینک Pegasi 2 است که باعث می شود تا کاربر بتواند در هر محیط و شرایطی از آن استفاده کند.

Pegasi 2 در هفته جاری به بازار عرضه خواهد شد و نتیجه نظر سنجی ها نشان می دهد که علی رغم این مسئله که هیچ کاربر عادی ای تا به حال فرصت استفاده از Pegasi 2 را نداشته اما افراد زیادی نسبت به خرید و استفاده از آن تمایل دارند و در نتیجه احتمالا فروش بالایی از این گجت هوشمند را خواهیم دید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *