Xiaomi Redmy 6 Pro و Xiaomi Mi Pad 4، آخرین و ارزان ترین گجت های شیائومی

Xiaomi Redmy 6 Pro و Xiaomi Mi Pad 4، آخرین و ارزان ترین  گجت های شیائومی
  • 1397/4/4
  • سینا اشتری
  • 0

شیائومی یکی از برند های چینی فعال در حوزه فناوری است که محصولاتش همیشه از ارزان ترین نمونه های موجود در بازار هستند؛ گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 6 Pro و تبلت Xiaomi Mi Pad 4 جدید ترین و البته ارزان ترین گجت های این شرکت هستند؛ در ادامه به معرفی این گجت ها می پردازیم.همه کاربران و نیز علاقه مندان به گوشی های هوشمند، تبلت ها و ساعت های هوشمند و … شرکت شیائومی را به عنوان برندی چینی می شناسند که محصولاتش در مقایسه با سایر رقبا بسیار ارزان قیمت تر بوده و در عین حال ویژگی ها و امکانات مشابه گجت های گران قیمت تری را در اختیار کاربر می گذارند.

با اینکه قیمت اکثر محصولات به روز و قدرتمند این برند چینی به صورتی باور نکردنی ارزان هستند، اما به نظر می رسد که مدیران این شرکت قصد دارند تا قیمت محصولات برند شیائومی را از میزان فعلی نیز بیشتر کاهش دهند و این در حالی است که قیمت گجت های شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی و یا اپل سال به سال گران تر می شود؛ کاهش قیمت محصولات سری Redmi این برند چینی سیاست قیمت گذاری نزولی شرکت شیائومی را تایید می کند.

گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 6 Pro و تبلت اندرویدی Mi Pad 4 از جدید ترین محصولات معرفی شده توسط برند شیائومی هستند که در مقایسه با محصولات مشابه قبلی خود این شرکت نیز قیمت کمتری دارند.

همانطور که می دانید بازار گوشی های هوشمند کشورمان اوضاع مساعدی ندارد و در وضعیت فعلی خرید گوشی های هوشمند با قیمت های نجومی منطقی به نظر نمی رسد؛ اما اگر واقعا نیاز به خرید و در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند و یا تبلت را دارید، پیشنهاد می کنیم محصولات شرکت شیائومی و به خصوص گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 6 Pro و تبلت Mi Pad 4 را نیز در میان سایر گزینه های خود بگنجانید.

Xiaomi Redmi 6 Pro

تقریبا دو هفته ای از معرفی رسمی گوشی میان رده Xiaomi Redmi 6 و گوشی ارزان قیمت و ضعیف تری به نام Redmi 6A می گذرد؛ دو گوشی مذکور در رده گوشی های میان رده و نیز ارزان قیمت بازار قرار می گیرند و نباید انتظار زیادی از سرعت عملکرد سخت افزار و امکانات آنها داشته باشید اما Xiaomi Redmi 6 Pro به عنوان آخرین پرچمدار سری Redmi شرکت شیائومی به بازار معرفی شده و در بحث سخت افزار، دقت دوربین و سایر امکانات دیگر یک گوشی هوشمند می توانید آن را با دیگر پرچمداران بازار گوشی های هوشمند مقایسه کنید.

با نگاهی سریع به طراحی ظاهری و کیفیت ساخت Xiaomi Redmi 6 Pro به سادگی در می یابید که با یگ گوشی لوکس و پرچمدار طرف هستید، Xiaomi Redmi 6 Pro نیز همانند دو گوشی دیگر موجود در محصولات سری Redmi دارای حاشیه Notch بالای صفحه نمایش است؛ شرکت سازنده در ساخت این گوشی از صفحه نمایشی ۵٫۸۴ اینچی با نسبت ابعاد تصویر ۱۹:۹ و دقت Full HD استفاده کرده است که بسیار شبیه به نمونه استفاده شده در طراحی گوشی هوشمند گران قیمت تر Xiaomi Mi8 است.

دوربین اصلی این گوشی از ماژولی دو گانه و با دقت ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که چینشی عمودی دارند و دو لنز آن توسط فلش از هم جدا شده اند؛ دوربین سلفی این گجت نیز دقتی ۵ مگاپیکسلی دارد.

پردازنده به کار رفته در تولید Xiaomi Redmi 6 Pro از نوع اسنپدراگون ۶۲۵ است و به نظر می رسد که توانایی های لازم برای عملکرد سریع و دقیق فناوری تشخیص چهره AI Face را نداشته باشد.

شرکت سازنده  گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 6 Pro را در سه مدل با حافظه های داخلی، مقدار حافظه رم و نیز قیمت های متفاوتی به بازار اراده کرده است؛ مدل پایه این گجت با استفاده از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۱۵۵ دلار دارد؛ مدل پیشرفته تر آن از ۴ گیگابایت حافظه رم و همان حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار می دهد و برای در اختیار گرفتن آن باید مبلغی معادل ۱۷۰ دلار را بپردازید و در آخر نمونه ای از این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که قیمت آن ۲۰۰ دلار است.

Xiaomi Mi Pad 4

Xiaomi Mi Pad 4 تبلتی ۸ اینچی با نسبت ابعاد تصویر ۱۶:۱۰ است که شرکت سازنده پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ را برای تولید آن در نظر گرفته، Xiaomi Mi Pad 4 در مقایسه با دیگر تبلت های به روز موجود در بازار امکانات خیلی جذابی را به کاربر ارائه نمی دهد و از لحاظ طراحی ظاهری نیز بیش از حد ساده و بی آلایش است.

دوربین اصلی این تبلت ۱۳ مگاپیکسلی است و دیافراگمی از نوع f/2.0 دارد؛ دوربین سلفی آن دقتی ۵ مگاپیکسلی دارد و دیافراگم آن از نوع f/2.0 است؛ باتری Mi Pad 4 6000 میلی آمپری است و در دو نمونه Wifi و LTE به بازار عرضه شده است.

تا موقعی که قیمت این تبلت را ندانید Mi Pad 4، تبلتی با طراحی قدیمی و با امکاناتی خسته کننده به نظر خواهد رسید اما قیمت ۱۶۹ دلاری در نظر گرفته شده برای مدل پایه می تواند سیل تقاضای کاربران برای خرید آن را به دنبال داشته باشد.

مدل پایه این تبلت از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند؛ مدل پیشرفته تر و البته گران تر این تبلت ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر می گذارد و قیمتی معادل ۲۱۵ دلار دارد و نهایتا پیشرفته ترین مدل موجود از این تبلت با استفاده از همان مقدار حافظه رم و حافظه داخلی موجود در مدل قبلی و البته با داشتن قابلیت استفاده از اینترنت همراه LTE، قیمتی ۲۳۰ دلاری دارد؛ انتظار می رود تا گوشی Xiaomi Redmi 6 Pro و تبلت Xiaomi Mi Pad 4 به زودی به بازار جهانی عرضه شوند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *