طراحی سایت حرفه ای با سایت ساز سی می پلاس

طراحی سایت حرفه ای با سایت ساز سی می پلاس
  • 1397/4/26
  • گویا آی تی
  • 0

امروزه اینترنت همه جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. افراد زیادی از هر سن و سال وقت زیادی را در اینترنت و فضای مجازی می گذرانند.

 

بسیاری از کارها دیگر بدون اینترنت قابل انجام نیست. از اینرو صاحبان مشاغل برای معرفی و رشد کسب و کار خود و همچنین افزایش مشتریان به ساخت سایت روی آورده‌اند. افراد زیادی هم برای معرفی حرفه خود یک صفحه شخصی به نام خود در اینترنت ساخته‌اند تا از این طریق راحت‌تر مخاطبینی را از سراسر اینترنت جذب کنند.

 

برای اینکه از قافله اینترنت و رقابت در این فضای جدید عقب نمانید بهتر است تا پیش از اینکه دیر شود به فکر طراحی سایت برای حرفه و کسب و کار خود باشید.

 

شاید از خود بپرسید که چگونه سایت بسازیم؟! باید بگوییم در حال حاضر ساخت سایت آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. از طرف دیگر شاید تصویر کنید ساخت سایت به هزینه و زمان زیادی نیاز دارد اما اگر انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید همیشه این‌طور نیست.

چگونه سایت بسازیم؟

اولین روش برای ساخت سایت، سپردن کار طراحی سایت به یک تیم برنامه نویسی است؛ اما این روش، هم زمان‌بر است و هم هزینه زیادی برای شما به همراه دارد. حتی اگر بخواهید طراحی سایت حرفه ای داشته باشید روش‌های دیگری برای طراحی سایت ارزان پیش روی شماست.

 

سیستم‌های مدیرت محتوا مانند وردپرس و یا جوملا اولین روش هستند؛ اما این روش یک مشکل بزرگ دارد، شما باید برای استفاده از این  CMSها دانش برنامه نویسی خوبی داشته باشید. حتی گاهی تغییر کدها برای افراد آشنا به طراحی سایت هم سخت است چه برسد به افرادی که هیچ چیزی از برنامه نویسی نمی‌دانند. اگر قبلا طراحی سایت نکرده‌اید بهتر است وقت خود را روی این گزینه تلف نکنید و به سراغ راه‌های دیگری بروید.

 

سایت ساز ها روش دیگری برای طراحی سایت حرفه ای، ارزان و ساده و سریع هستند. طراحی سایت از طریق سایت ساز بسیار آسان است البته گاهی اوقات همین سادگی باعث می‌شود دست شما در انتخاب باز نباشد. مثلا برخی از سایت سازها تنها قالب‌های آماده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

 

برخی سایت سازهای دیگر این روزها نسبت به قبل پیشرفت زیادی کرده‌اند. تعدادی از سایت سازهای حرفه‌ای روش درگ اند دراپ (Drag & Drop) را برای ساخت وب سایت در نظر گرفته‌اند. به این ترتیب بدون نیاز به هیچ‌گونه دانش برنامه نویسی و تنها با کشیدن المان‌های مختلف به داخل صفحه، می‌توانید سایت دلخواهتان را طراحی کنید.

 

ساخت سایت رایگان گزینه مناسبی نیست

خیلی از افراد به دنبال ساخت سایت رایگان هستند اما باید بگوییم هیچ چیز رایگانی آنقدر خوب نیست که بخواهید کسب و کار خود را با آن معرفی کنید. بنابراین برای پرستیژ کسب و کار خود بهتر است مبلغی را در نظر بگیرید. بهترین راه برای کاهش هزینه‌ها و طراحی سایت ارزان قیمت، استفاده از سایت سازهاست.

 

اشتباه نکنید ارزان قیمت بودن ساخت سایت با استفاده از سایت سازها اصلا به معنای بی کیفیت بودن نیست بلکه با این سیستم می‌توانید طراحی سایت حرفه‌ ای داشته باشید.

 

بنابراین ایده سپردن طراحی سایت به یک تیم برنامه نویسی ایده مناسبی نیست مخصوصا زمانی که کسب و کار کوچکی دارید؛ بهتر است فکر ساخت سایت رایگان را هم کلا فراموش کنید.

 

فروشگاه ساز قدمی فراتر از معرفی بیزنس

طراحی فروشگاه اینترنتی گامی فراتر از معرفی کسب و کار شماست و می‌تواند درآمد زیادی برای بیزنس‌تان به همراه داشته باشد. اگر یک صفحه شخصی برای معرفی خودتان و یا کسب و کارتان طراحی کرده‌اید و حالا به فکر طراحی فروشگاه اینترنتی هستید، بهتر است صفحه شخصی و فروشگاه اینترنتی شما از یک استایل بهره ببرد و از همه نظر با هم هم‌خوانی داشته باشد. بنابراین بهتر است سایت سازی را انتخاب کنید که فروشگاه ساز هم در اختیارتان قرار بدهد.

سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی سایت ارزان و البته حرفه ای است. سی می پلاس کاملا درگ اند دراپ است بنابراین در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار کمی می‌توانید صفحه شخصی و فروشگاه اینترنتی خود را بسازید که کاملا با هم سازگار هستند و از یک استایل مشابه استفاده می‌کنند.

 

سی می پلاس همه ابزارهایی که برای طراحی سایت حرفه ای به آن نیاز دارید را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد که تنها با کشیدن آن‌ها به داخل صفحه، می‌توانید صفحه شخصی و یا فروشگاه اینترنتی خود را بسازید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *