پیشنهاد شگفت انگیز نت‌برگ برای تابستان

پیشنهاد شگفت انگیز نت‌برگ برای تابستان
  • 1397/5/1
  • گویا آی تی
  • 0

فصل تابستان برای بسیاری از ما، فصلی است کم مشغله و پر از زمان خالی برای تفریح و سفر. اما آیا می‌دانید چطور می‌توانید از این فصل استفاده کامل را ببرید و با یک تیر، دو نشان بزنید؟

برای خوب گذراندن این تابستان گرم، نت‌برگ پیشنهاد فوق العاده‌ای برای شما دارد. در کمپین تابستانه نت‌برگ برای کاربران شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده که می‌توانند هم ورزش‌ها و تفریح‌های تابستانه‌‌ای مثل سیرک، بادی بیلدینگ و یا رستوران‌های ایرانی را با لذت بیشتر و هزینه کمتری داشته باشند، هم جوایز ارزنده دریافت کنند!

به ازای هر ۵۰۰۰ تومان خرید از نت‌برگ، یک امتیاز به کاربر داده می‌شود و هر کاربری که خرید بیشتری کند، در مجموع امتیاز بیشتری دریافت خواهد کرد و شانس خود را برای برنده شدن افزایش می‌دهد. اما این امتیازات چه نتیجه‌ای خواهد داشت و جوایز ارزنده نت‌برگ برای کمپین تابستانه چیست؟

جوایزی که پس از قرعه‌کشی به کاربران اهدا می‌شود، شامل: «کنسول پلی استیشن ۴، تلویزیون LED 43 اینچی هوشمند، ماشین کنترلی آفرود Climbing car، اسپیکر بلوتوثی، کواد کوپتر، هارد اکسترنال، بخور سرد، پاور بانک، تخفیف ویژه رستوران گردان برج میلاد و رستوران هوایی آرامش در آسمان» خواهد بود.

علاوه بر این همه جایزه، کاربران می‌‌توانند با به اشتراک گذاشتن پوستر کمپین در پروفایل اینستاگرام‌شان و تگ کردن نت‌برگ، در قرعه‌کشی روزانه کد تخفیف‌های نت‌برگ هم شرکت کنند.

در کمپین تابستانه نت‌برگ شرکت کنید و تابستان را با خاطره خوب بگذرانید. برای خوب گذراندن تابستان با نت‌برگ، فرصت زیادی ندارید و این کمپین در مدت محدودی اجرا می‌شود. پس هرچه سریع‌تر وارد صفحه کمپین تابستانه شوید و فرصت را از دست ندهید!

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *