معرفی مقاصدی که در تابستان باید دید

معرفی مقاصدی که در تابستان باید دید
  • 1397/6/17
  • گویا آی تی
  • 0

با تور استانبول در تنگه بسفور کشتی سواری کنید

روز‌های بلند تابستان بخصوص روز‌های مطبوع شهریور بهترین وقت گشت و گذار‌های طولانی در شهر‌های تازه است؛ در اینجا چند مقصدی که امکان همه جور خوشگذرانی را به شما می‌دهد معرفی می‌کنیم.

تور استانبول با داشتن جاذبه های گوناگون گردشگری برای همه جور سلیقه ای هیجان انگیز است. و به همه افراد در هر سنی که باشند خوش می‌گذرد. اینجا شهری زیبا و خوش آب و هواست که روزگاری پایتخت عثمانی‌ها بوده است. به همین دلیل مسجد‌ها و کلیساهای زیادی از گذشته به یادگار مانده است.

بلیط هواپیما

یک روز ‌کامل را برای رفتن به جزیره بیوک آدا خالی کنید با کشتی‌های کنار بسفور با چند لیر به راحتی به این جزیره می‌رسید در ساحل دوچرخه اجاره کنید و اطراف را بگردید و در رستوران‌ها غذاهای خوب دریایی بخورید. غروب افتاب را برای برگشت انتخاب کنید که هم نهایت استفاده را از روز برده باشید  هم در این لحظه زیبا بر روی آب و در کشتی باشید.
ترک‌های استانبول غذاهای خوش‌طعم با دستور‌پخت‌های صد‌ها ساله دارند انواع باقلواهای ترکی خوشمزه را در استانبول امتحان کنید و از کوفته‌ها و دنر کباب‌های این شهر غافل نباشید برای هر وعده غذایی یک طعم تازه را امتحان کنید.
تور‌های استانبول در آژانس آویسا با پرواز چارتر قشم ایر از سه شب برنامه‌ریزی می شوند. به دلیل اینکه خود آژانس چارتر‌کننده اصلی پرواز قشم ایر است،  نرخ تور‌ها بسیار ارزان ارائه می شود.

استانبول هم به ایران نزدیک است و هم نیاز به ویزا ندارد. این شهر با داشتن هتل‌های سه ستاره دوست داشتنی و هتل‌های لوکس با امکانات خوب باعث شده با هر بودجه‌ای بتوانید سفر کنید.
تمامی این عوامل باعث شده که بسیاری از گردشگران به صورت دست جمعی با دوستان و یا با خانواده به راحی به این سفر بروند.
برای خرید سوغاتی‌های سنتی از تنگه بوسفور به سمت گلخانه پارک و مسجد ایاصوفیه قدم بزنید در امتداد این خیابان از مغازه‌های زیبای صنایع دستی فروشی دیدن کنید. به بازار بزرگ استانبول بروید این بازار هم بنایی تاریخی دارد و هم اینکه همه چیز درونش یافت می‌شود.
خیابان استقلال پر از مغازه و بوتیک است تقریبا همه برند‌های ترک در این خیابان شعبه دارند که با هم به شدت در رقابت هستند و خرید‌های خوبی از دل تخفیف‌های هیجان‌انگیزشان می‌کنید.
تمامی مسافران آژانس، پس از رسیدن به فرودگاه آتاتورک به همراه ترنسفر‌های آژانس آویسا به هتل خود می‌رسند.
هر سوالی در مورد سفر استانبول دارید با آژانس آویسا تماس بگیرید و تور خود را رزرو کنید.

 

با تور تایلند در پاتونگ شب‌زنده داری کنید

 

بهترین زمان رفتن به پوکت و پاتایا شهریور ماه و در هوای مناسب است و گرمای طاقت فرسا ندارد می توانید با خیال راحت آفتاب بگیرید و قدم بزنید و خیابان‌ها را بگردید صندل‌هایتان را فراموش نکنید؛ حتی ممکن است باران زیبای تایلند را تجربه کنید و با صندل‌هایتان در اهای بارانی راه بروید.
تور‌های تایلند به چند صورت تک مقصدی و چند مقصدی در آژانس آویسا برنامه ریزی شده‌اند اما اکثر پرواز‌های این تور‌ها با پرواز‌های مستقیم ماهان و به همراه ترنسفر است. گردشگران این امکان را دارند که بعد از چند شب اقامت در بانکوک به پاتایا و پوکت هم سفر کنند و از اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره تایلند لذت ببرید.
بانکوک با داشتن مراکز خرید خوب بهترین فرصت برای خرید‌های سالانه شماست. برای این منظور حتما به میدان سیام و خیابان پراتوام بروید، برای پاساژگردی و خرید همراه کودکان بهتر است به سیام پاراگون و سنترال ورد سری بزنید. تا هم شما خرید کنید و هم بچه‌ها در پارک‌های کودکانه این مراکز خرید بازی کنند.
در بانکوک بازدید از مجموعه گرند پلاس و  معبد زیبای وات فرا کو سفرتان را از نظر تاریخی و هنری هم کامل می کند. مخصوصا اگر هنگام طلوع خورشید به دیدن معبد بروید یک معبد عظیم طلایی را در مقابلتان می‌بینید.

کافه و رستورانهای خیابان پاتونگ در پوکت بسیار خوب و جالب هستند و پر است از تم‌کافه‌ها با قهوه و کیک‌های خوشمزه که همیشه شلوغ است؛ اینجا سواحل بکر و آرام و خلوتی دارد که فقط کافی است آنها را کشف کنید و در آرامش کتاب بخوانید و آفتاب بگیرید. می‌توانید یکی از تور‌های قایق سواری را انتخاب کنید و برای دیدن جزیره‌های فی‌فی بروید یا در اعماق اقیانوس غواصی کنید. هر آن‌چیزی که از هیجان بخواهید برایتان فراهم است.
سفر به تایلند به همراه خانواده و دوستان انتخاب اقتصادی و مناسبی است، چرا که هم کشور ارزانی است و هم آب و هوای خوبی دارد.

با کارشناسان سفر در آژانس آویسا تماس بگیرید و تور تایلند خود را رزرو کنید و راهی این سرزمین زیبا شوید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *