روش‌های نوین تبلیغات و تجربه موفق برندهای بزرگ در فضای دیجیتال

روش‌های نوین تبلیغات و تجربه موفق برندهای بزرگ در فضای دیجیتال
  • 1397/6/25
  • گویا آی تی
  • 0

به نقل از ایلنا – مصاحبه با عطاءاله عبدالغفاری مدیرعامل شرکت تبلیغاتی فیلیپ

همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، با عطااله عبدالغفاری مدیرعامل شرکت دیجیتال مارکتینگ فیلیپ در مورد کسب‌وکار رو به رشد بازاریابی دیجیتال گفتگو کردیم و به بررسی بعضی از پروژه‌های موفق این شرکت پرداختیم.

در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸ عطاءاله عبدالغفاری درگفت‌وگو باخبرگزاری ایلنادرباره زمینه فعالیت آژانس دیجیتال مارکتینگ فیلیپ اظهارداشت: زمینه فعالیت ماتبلیغات در فضای دیجیتال است و عملا فیلیپ یک آژانس فول سرویس دیجیتال مارکتینگ بامحوریت خلاقیت در تولیدمحتوای خلاقانه برای فضای وب و شبکه‌های اجتماعی واجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال آنلاین و سوشال است.

لازم است بگویم که اخیرا کمپین‌های مادرشبکه‌های اجتماعی و فضای وب بسیارموفق بوده است و این مهم در سایه ایده های خلاقانه، خلاقیت محتوایی، انتخاب مدیای صحیح و اجرای مناسب کمپین در همکاری نزدیک با کارفرما و سایر تیم های مرتبط به دست آمده است.مثلادر ایام جام جهانی برای برندهای چیلیوری،نت برگ،روغن لادن وپچ‌پچ،کمپین‌های موفقی را کار کردیم که باتوجه به اینکه زمان زیادی ازجام جهانی نگذشته من این پروژه‌هارامثال می‌زنم چون احتمالابرای مخاطب بیشترقابل لمس است چون به تازگی باآنهادرگیربوده است.

وی افزود: کمپین تیمتوبسازپچ‌پچ کمپین بسیارموفقی بودکه تصویر بازیکنان تیم ملی ایران داخل بسته‌های محصول قرارگرفته بود ومردم باجمع کردن عکس‌هاوقراردادن آنهاداخل آلبومی که درفروشگاه‌هاوجودداشت و یا ثبت کدکارت‌ها در وب‌سایت یا به وسیله اس‌ام‌اس، می‌توانستند درقرعه‌کشی جوایز پچ‌پچ شرکت کنند. موفقیت این کمپین در سایه همکاری صمیمانه کارفرما با این شرکت و همچنین با همکاری تنگاتنگ و شبانه روزی چندین تیم اجرایی و محتوایی دیگر از جمله ماهورنگار و… بصورت موازی به دست آمد.

به عنوان مثال در کمپین تیمتوبساز علاوه بر تبلیغات در فضای وب، تبلیغات اینستاگرام از ۲ مسیر اینفلوئنسر مارکتینگ و پیجهای پر مخاطب اینستاگرام انجام شد که در کنار ایده خلاقانه و تولید محتوای جذاب، همکاری اینفلوئنسرهای ایسنتاگرامی به بهترین شکل اتفاق افتاد و باعث شد که کمپین از سوی مردم و اصحاب رسانه مورد توجه بسیار زیادی قرار گیرد.

پایان خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *