بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را از اپلیکیشن علی بابا بخرید

بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را از اپلیکیشن علی بابا بخرید
  • 1397/7/4
  • گویا آی تی
  • 0

اپلیکیشن‌ها زندگی در دنیای امروز را بسیار ساده‌تر از قبل کرده‌اند. این روزها با کمک اپلیکیشن‌ها می‌توان به راحتی کالای مورد نظر را خریداری کرد، روزنامه و کتاب خواند و برای خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و یا رزرو هتل اقدام کرد.

اپلیکیشن علی بابا نیز به عنوان محبوب‌ترین برنامه کاربردی در حوزه گردشگری، امکانات بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن، محصول علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار است و در ۲ نسخه‌ اندروید و ios روانه‌ بازار شده است.

با اپلیکیشن علی بابا نه تنها امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس را دارید، بلکه به لیستی از هتل‌های سراسر کشور دسترسی خواهید داشت تا با خیال راحت قبل یا حین سفر برای رزرو اینترنتی هتل اقدام کنید.

با کمک این برنامه کاربردی سریع و روان، می‌توانید علاوه بر اطلاع از مسیرهای پرواز، خطوط ریلی و جاده‌ای (اتوبوس) با کمک فیلترهای ویژه علی بابا، ارزان‌ترین، بهترین و مناسب‌ترین بلیط را برای هواپیما، قطار و یا اتوبوس خریداری کنید و در ضمن قیمت روز مورد نظر را با سایر روزهای هفته مقایسه و سپس برای خرید اقدام کنید. همچنین می‌توانید بهای بلیط خریداری شده به هر نقطه از جهان را از طریق کارت‌های  شتاب بانکی پرداخت کنید.

تمام پروازهای چارتر و سیستمی در اپلیکیشن علی بابا معرفی شده و شما می‌توانید برای خرید بلیط اقدام کنید. همچنین اگر به هر دلیلی سفر شما لغو شد، امکان کنسل کردن بلیط سفر برای شما وجود دارد.

این شیوه خرید بلیط سفر و رزرو هتل چند حسن دارد که خرید سریع و راحت بلیط برای سفر، تشکیل یک پرونده اختصاصی برای بررسی و برآورد هزینه‌های سفر در پروفایل اختصاصی‌تان و پرداخت سریع و امن با کارت‌های شتاب برخی از ویژگی‌های خرید بلیط از اپلیکیشن علی باباست.

 

در حال حاضر جدیدترین نسخه از اپلیکیشن علی بابا برای کاربران سیستم‌های عامل اندروید و آی‌او‌اس موجود است. این اپلیکیشن تمام امکانات و ویژگی‌های سایت علی بابا را دارد و دانلود آن، کار خرید بلیط را برای شما ساده می‌کند.

پس اگر قصد خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به ساده‌، سریع و امن‌ترین شیوه ممکن را دارید، همین حالا دست به کار شوید و نسخه جدید اپلیکیشن علی بابا را برای دستگاه‌های اندروید و ios از طریق لینک زیر دانلود کنید.

https://bit.ly/2MZqhen

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *