چطور پنهانی وارد اینستاگرام شویم به طوری که دکمه سبز آنلاین بودن خاموش باشد

چطور پنهانی وارد اینستاگرام شویم به طوری که دکمه سبز آنلاین بودن خاموش باشد
  • 1397/12/11
  • زهرا معبودی
  • 0

عنوانی کوتاه تر و البته گویا تر ازا ین عنوان پیدا نکردم که شما با خواندن آن متوجه شوید که قصد دارم شیوه ورود پنهانی به اینستاگرام را به شما یاد دهم به طوری که دوستان تان نتوانند شما را با آیکون سبز رنگ آنلاین بودن شناسایی کنند.

هر چند چت کردن با دوستان در نرم افزارهایی مثل فیس بوک، توییتر و واتس اپ کاملا مرسوم و ساده است اما چت کردن و قابلیت های آن در اینستاگرام روزانه پیچیده تر می شود.

یکی از ویژگی هایی که به این سرویس پیام رسانی در اینستاگرام اضافه شده است، دکمه و آیکون سبز رنگی است که نشان دهنده آنلاین بودن کاربران است. در لیست مخاطبین، در کنار نام کسانی که هم زمان با حضور شما در اینستاگرام آنلاین هستند یک آیکون سبز رنگ و خوش رنگ قرار دارد. کسانی هم که آفلاین هستند همین آیکون را در کنار نام خود یدک می کشند اما رنگ آن تا زمانی که آنلاین شوند خاکستری است. این وضعیت در فیس بوک، هنگوت گوگل و سایر نرم افزارها دیده شده است.

اما خوشبختانه اینستاگرام شما را مجبور نمی کند که همیشه آیکون تان روشن باشد. شاید شما بخواهید ورود پنهانی به اینستاگرام داشته باشید و بدون این که کسی متوجه آنلاین بودن شما بشود عکس ها را بررسی کنید.

البته اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ قابلیت دیگری نیز به مخاطبین افزود که به نوعی، مدت زمان آنلاین بودن و یا آخرین بازدیدشان از اینستاگرام را نشان می داد اما به نظر می رسد این ویژگی بیشتر کاربردی باشد.

در ادامه این آموزش شیوه ورود پنهانی به اینستاگرام را خواهید آموخت.

 

شیوه ورود پنهانی به اینستاگرام و تنظیمات آن

برای این که متوجه شوید که چه کسانی با آیکون سبز رنگ هم اکنون در اینستاگرام آنلاین هستند کافی است که به بخش دایرکت مسیج های خود بروید. در این بخش می بینید که کاربران برخی با آیکون سبز و برخی با آیکون خاکستری نمایش داده شده اند.

نکته مهم این است که تنها کسانی که یک رشته چت و گفتگو با آن ها داشته اید می توانند وضعیت آنلاین بودن شما را ببینند. بنابراین اگر نگران این هستید که غریبه ها شما را به حالت آنلاین ببینند ( همان کسانی که حتی یک بار هم با آن ها چت نکرده اید ) جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که این ویژگی برای این دسته از افراد تعریف نشده است.

ورود پنهانی به اینستاگرام
در این لیست که در بخش دایرکت مسیج در اینستاگرام واقع شده می توانید مخاطبین آنلاین ا با رنگ سبز مشاهده کنید

برای این که در لیست مخاطبینی که با آن ها چت کرده اید، به صورت آنلاین و با آیکون سبز در اینستاگرام نمایش داده نشوید یک سری تنظیمات ساده باید انجام دهید.

تنظیمات ورود پنهانی به اینستاگرام برای اندروید و iOS

برای ورود پنهانی به اینستاگرام، اندرویدی ها به صفحه پروفایل خود بروند و از آن جا در سمت راست، آیکون سه نقطه آپشن را بزنند تا بتوانند آپشن ها را مشاهده کنند.

همچنین کاربران آیفون نیز برای خاموش کردن چراغ سبز انلاین بودن خود و ورود پنهانی به اینستاگرام لازم است که به صفحه خانگی خود بروند و آیکون چرخ دنده که مبین تنظیمات اینستاگرام است را کلیک کنند تا به تنظیمات دسترسی پیدا کنند.

ورود پنهانی به اینستاگرام
عکس سمت راست مربوط به وارد شدن به تنظیمات اینستاگرام در اندروید، و عکس سمت چپ به همین موضوع در iOS اشاره دارد.

وقتی که وارد بخش تنظیماتی اینستاگرام خود شدید، هم کاربران آیفون و هم اندرویدی ها بخشی به نام Privacy and Security دارند. با ورود به این بخش، آپشن های مختلفی نمایش داده می شود که باید از میان آن ها گزینه Activity Status را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه جدیدی می شوید که در آن، المانی به نام Show Activity Status قرار دارد. یک اسلاید در کنار این گزینه وجود دارد. اگر این اسلاید به صورت آبی رنگ باشد بدین معنی است که، امکان نمایش حضور آنلاین شما با آیکون سبز رنگ در اینستاگرام هم اکنون فعال است. برای این که آن را غیر فعال کنید کافی است انگشت خود را روی اسلاید بگذارید و آن را بکشید ( گاهی یک تپ کردن هم کافی است ).

ورود پنهانی به اینستاگرام
برای این که در لیست مخاطبینی که قبلا با آن ها چت کرده اید آیکون آنلاین بودن تان در اینستاگرام نمایش داده نشود، کافی است روی اسلاید در عکس سمت راست یک ضربه بزنید و رنگ آبی آن را به خاکستری تبدیل کنید

این تنظیمات نمی تواند ساده تر از این توسط اینستاگرام برای شما ارائه شده باشد.

با این کار می توانید همیشه با ورود پنهانی به اینستاگرام خیالتان راحت باشد که کسی هوس چت کردن با شما نخواهد کرد.

در این باره آیا سوالی ذهن تو را درگیر کرده است؟ آن را با ما در میان بگذار.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *