۷ اپلیکیشن گام شمار پدومتر رایگان برای اندروید

۷ اپلیکیشن گام شمار پدومتر رایگان برای اندروید
  • 1398/6/2
  • زهرا معبودی
  • 0

اپلیکیشن گام شمار یا همان نرم افزار پدومتر اپلکییشن هایی هستند که به لطف قدرت یافتن جی پی اس و سیستم های تلفن هوشمند شناخته شده اند. گام شمار یا پدومتر به سادگی به شما کمک می کنند تا با گوشی موبایل خود، مشخص کنید که چند گام برداشته اید و چقدر کالری سوزانده اید و محاسباتی از این قبیل داشته باشید.

هر چند ممکن است در مارکت های اندرویدی ایرانی این اپلیکیشن ها را به صورت پولی دیده باشید اما گوگل پلی ۱۰ عنوان عالی از اپلیکیشن گام شمار دارد که من در ادامه به شما معرفی خواهم کرد و با ارائه لینک مستقیم دانلود آن، می توانید این پدومتر ها را روی گوشی نصب کنید

 

بهترین نرم افزار گام شمار در Google Fit

نرم افزار رسمی گام شما گوگل، برنامه ای است که به شما کمک می کند با چندین نرم افزار همگام سازی شوید و همه چیز را یک جا در اختیار داشته باشید.

بهترین نرم افزار گام شمار در Google Fit

وقتی که این اپلیکیشن را نصب می کنید می توانید به سادگی موفق به اندازه گیری ضربان قلب و تعداد گام ها بشوید. در ادامه می توانید اهداف روزانه تنظیم کنید یا به طور لحظه ای وضعیت خود را مورد بررسی قرار دهید.

در این اپلیکیشن می توانید دستورالعمل های بدنسازی نیز دریافت کنید. اگر احساس می کنید برخی اپ ها دارای امکانات بهتری هستند و نمی خواهید این گام شمار گوگل را هم از دست دهید می توانید این اپ را با آن ها همگام سازی کنید

برای دانلود Google Fit از گوگل پلی کلیک کنید

 

انگیزش کاهش وزن با اپلیکیشن پدومتر Zombies, Run!

چه چیزی برای یک فرد چاق مهمتر از انگیزه است؟ وقتی انگیزه باشد می توانید به راحتی کاهش وزن داشته باشید. Zombies, Run نرم افزاری است که دارای ۱ میلیون کاربر موفق است. علت این امر این است که فضا را به گونه ای تبدیل کرده که کاربر به راحتی می تواند انگیزه بگیرد و عملیات کاهش وزن خودش را با قدم زن شروع کند.

انگیزش کاهش وزن با اپلیکیشن پدومتر Zombies, Run!

شما می توانید با قرار دادن هدفون تان در گوش تان و گوش دادن به این نرم افزار، به راحتی از گفته های ان انگیزه بگیرید و کار کاهش وزن با قدم های بیشتری که به سمت آن ترغیب می شوید، ادامه دهید.

برای دانلود این نرم افزار کلیک کنید.

 

برنامه گام شمار Runtastic Steps با چشم انداز ماهانه و سالانه

هر چند برنامه گوگل یکی از بهترین ابزارها برای شمردن گام هاست، اما به نظرم Runtastic  یکی از بهترین اپلیکیشن هاست که در طولانی مدت می تواند تاثیر عالی داشته باشد. این نرم افزار به شما گزارش ماهانه و سالانه از میزان گام ها و کالری های سوخته می دهد و به شما کمک می کند تا در بهترین شرایط برنامه ریزی هایی داشته باشید تا به اهداف تناسب اندام خود برسید.

داشتن یک چشم انداز طولانی یک ساله به شما کمک می کند که تصمیمات بهتری برای تناسب اندام خود بگیرید.

برنامه گام شمار Runtastic Steps با چشم انداز ماهانه و سالانه

این نرم افزار دارای نسخه رایگان و پولی است. هر چند با کمک نسخه رایگان می توانید به گام شمار و کالری سوزی در ماه و سال و غیره دسترسی داشته باشید و بتوانید چشم انداز تلاش خود را ببینید اما نکته ای که وجود دارد این است که نسخه پولی امکانات دیگری نیز در اختیارتان قرار می دهد. هزینه نسخه پولی این نرم افزار بین ۳۰ تا ۵۰ دلار در سال است.

برای دانلود این اپ به صورت رایگان کلیک کنید

 

نرم افزار پدومتر Argus با امکان بررسی چرخه خواب و گام و کالری

Argus را می توان یکی از بهترین های گام شمار اندرویدی به شمار آورد. از جمله امتیازهای این اپ این است که علاوه بر این که به شما کمک می کند تا گام های تان را بشمارید، به شما فرصتی برای بررسی چرخه خواب، وضعیت کالری سوزی دارد . همچنین دارای دستورالعمل ها و آموزش هایی در زمینه ورزش نیز می باشد.

نرم افزار پدومتر Argus با امکان بررسی چرخه خواب و گام و کالری 

چیزی که آرگوس را ممتاز کرده این نیست که به عنوان یک گام شمار! صرفا شناخته شود. وقتی که شما این اپ را نصب می کنید و کمی هم زبان انگلیسی تان خوب باشد می توانید ترفند های زندگی سالم و موارد مرتبط با آن را در این برنامه جستجو کنید و از دستورالعمل های عالی لذت ببرید

برای دانلود آرگوس از گوگل پلی کلیک کنید

 

بهترین گام شمار را با نام Pedometer پیدا کنید

Pedometer یک برنامه تبلیغاتی رایگان است که هیچگونه خرید داخل برنامه را از شما نمی خواهد. با کمک این برنامه می توانید کالری های سوخته، میزان گام ها و میزان سرعت خود را بررسی کنید و گزارش ان را ببینید. پدومتر گزارش ها را روی نمودار به شما نشان می دهد.

همچنین از شما می خواهد که سن و جنس خود را هم وارد کنید تا بهترین حالت کالری سوزی و میزانی که باید بسوزانید و گام بزنید را به شما نمایش دهد.

بهترین گام شمار را با نام Pedometer پیدا کنید

یکی دیگر از امتیازهای این اپ این است که برای حالت های مختلف مثل دویدن، پیاده روی، و غیره قابل تنظیم است تا به اشتباه گام های اضافی برای تان شمرده نشود. بدین صورت می توانید حساسیت را مشخص کنید تا در زمان هایی که در حرکت هستید ولی با پای خود راه نمی روید، چیزی برای تان محاسبه نشود. نکته مهم تر هم این که این اپ میزان مصرف باتری اش بهینه است.

برای دانلود این اپ کلیک کنید

 

گام شمار بین المللی اندرویدی ViewRanger

ViewRanger نه تنها یک گام شمار بلکه یک برنامه ضروری برای افراد پیاده و کاوشگر نیز دارد ، ViewRanger با صدها هزار مسیر پیاده روی در سراسر جهان پر شده است. این مسیر ها همه توسط میلیون ها کاربری که از اپ استفاده می کنند رتبه بندی شده اند. ویژگی دیگر این اپلیکیشن این است که از واقعیت افزوده استفاده می کند و شما می توانید با کمک گرفتن دوربین در مقابل برخی اشیا مسیر های پیاده روی را تشخیص دهید.

گام شمار بین المللی اندرویدی ViewRanger

این برنامه با Android Wear کار می کند و از GPS تلفن شما برای ردیابی آمار پیاده روی استفاده می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چه مسافتی را رفته اید. در نهایت می توانید به سادگی، جزییات تلاش خود را برای دوستان تان به اشتراک بگذارید. این گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که با شمارش هر قدم وسواس زیادی ندارند و می خواهند بیشتر روی لذت بردن از فضای بیرون از خانه تمرکز کنند.

برای دانلود این نرم افزار پدومتر کلیک کنید

 

اپلیکیشن گام شمار اندرویدی Fitbit

به لطف جادویی که در داخل تلفن هوشمند شما جریان دارد ، می توانید از برنامه Fitbit صرفاً با تلفن هوشمند خود با استفاده از ویژگی به اصطلاح “MobileTrack” استفاده کنید

اپلیکیشن گام شمار اندرویدی Fitbit

با این حال امتیاز این اپ چیست؟ فیت بیت دارای امکانات عالی برای ایجاد انگیزه برای ورزش و کاهش وزن است. عنوان مثال ، می توانید در چالش های هفتگی مختلفی که توسط برنامه نویسان ایجاد شده است شرکت کنید. همچنین می توانید از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید و کاری که آن ها کرده اند انجام دهید و نتیجه عالی بگیرید.

هر چند نمی توان گفت که این اپ عالی است اما یکی از بهترین برنامه های انگیزشی گام شمار اندرویدی به شمار می آید.

برای دانلود فیت بیت کلیک کنید

شما برای شمردن گام های تان از چه اپلیکیشنی استفاده می کنید

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *