سئو سایت و طراحی سایت دو بال یک پرنده

سئو سایت و طراحی سایت دو بال یک پرنده
  • 1398/8/20
  • گویا آی تی
  • 0

در مقالات متعدد سعی نموده ایم برای شما لزوم طراحی یک سایت اصولی را شرح داده و به خوبی بیان نماییم که با طراحی سایت و فعالیت های مداوم روی مقوله بازاریابی دیجیتال می توانید به کسب و کارتان رونق تازه ای ببخشید.

امروزه و در عصر فناوری اطلاعات و دنیای تجارت الکترونیک اگر درنظر دارید به پیشرفتی چشم گیر در عرصه کسب و کارتان  برسید ، باید بی وقفه و با تلاش فراوان در جهت بالابردن رتبه سایت خود در گوگل فعالیت های اساسی را انجام دهید .

زیرا اگر سایتی طراحی نموده و آن سایت نتواند جوابگو مشکلات و اهداف شما باشد ، به جرات می توان گفت که پول و هزینه خود را هدر داده اید .

برای طراحی سایت باید دو نکته را در نظر داشته باشید که آیا شما  کسب و کاری نوپا هستید و یا نام و برند معروفی هستید و در حوزه کسب و کار بی وقفه کار می کنید.

چرا برای راه اندازی کسب و کار نوپا، طراحی سایت راه اول و آخر شماست؟

زیرا با طراحی سایت می توانید بدون صرف هزینه زیاد و اجاره کردن جا و مکان خاصی و خرید مایحتاج مورد نیاز به فروش بپردازید و به سود برسید.

اکنون اگر شما بتوانید روی سئو سایت خود کار کنید و سایت خود را به درجه ای برسانید ، که اگر هر شخصی برای نیاز خود در آن زمینه در اینترنت مطلبی را جستجو نماید ، صفحه یا سایت اینترنتی شما در رتبه اول ظاهر شود ، مطمئن باشید که به هدف خود رسیده اید ، ولی باز هم دست از تلاش برنداشته و با تولید محتواهای سئو شده ، مکان خود را در رتبه اول گوگل ثابت نگه دارید.

شما بدون داشتن سئو سایت عالی نمی توانید کسب و کاری پر رونق داشته باشید و بدون داشتن سایت نیز نمی توانید راهی برای معرفی خود به دیگران پیدا کنید.

این گونه است که می گوییم سئو سایت و طراحی سایت دو بال یک پرنده هستند و بدون داشتن هر کدام از آنها نمی توانید به کسب و کارتان حال و هوای تازه و رضایت بخش ببخشید.

 

پس هرچه سریع تر به دنبال طراحی سایت اصولی و کاربردی باشید و با کمک و مشورت از شرکت های طراحی سایت ، همچون همیار توسعه ، که سال هاست در این مسیر قدم نهاده و تمام تلاش خود را نموده تا در زمینه طراحی سایت وردپرس شرکت و کسب و کارها بتوانند در این عرصه فعالیت نمایند و کسب و کار و حرفه خود را به همه جهانیان معرفی و عرضه کنند.

همیار توسعه در زمینه طراحی سایت می تواند بهترین پروژه هایی که با روش و برنامه های به روز ، کار نموده را ارائه دهد تا شما عزیزان بتوانید با مطالعه و نگرشی تازه در این زمینه و با اطمینان به نمونه کارهای عالی همیار توسعه در این زمینه ، تصمیم خود را مبنی بر طراحی سایت برای کسب و کار خود بگیرید.

 

آیا طراحی سایت به تنهایی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟

طراحی سایت به تنهایی، جوابگوی نیاز شما عزیزان در جهت رسیدن به فروش بالا نمی باشد و شما باید به این نکته توجه نمایید که اگر طراحی سایتی نیز توسط شما و به واسطه شرکت هایی همچون همیار توسعه صورت گرفت به تمام جنبه های بازاریابی و فروش اینترنتی آن واقف باشد و تمام آن ها را بدون هیچ کم و کاستی انجام داده و به اتمام برسانید ، در این صورت است که می توانید از نظر سئو ، رتبه سایت خود را به یکباره از عددی بالاتر از ۱۰۰۰ به رتبه های ۱ تا ۱۰ برسانید .

تصور کنید سایت شما خیلی حرفه ای طراحی شده و تمام امکانات گرافیکی و رابط های کاربری و تجربه های کاربری را رعایت کرده و اجرایی نموده باشد ولی یک درصد نتواند ، نیاز کاربران را پاسخ دهد و در جواب برخی کاربران که به دنبال خدمات و محصولات مورد نظر خود در اینترنت هستند و به دنبال مکانی برای دست یابی به آنها می باشند ، نتواند نشانه هایی هرچند کوچک از خود بروز دهد ، پس چه بسا شرکت های رقیب شما که توانسته اند با سایتی معمولی رتبه بالایی داشته باشند ، فروش شما را نیز به خود اختصاص داده و به راحتی عرصه رقابت را از شما می ربایند و اگر دست نجنبانید دیگر توان رقابت با آنها را نخواهید داشت ، مخصوصا اگر حرفه شما به گونه ای باشد که رقبای زیادی داشته باشید و خیلی بیشتر از آنچه که باید در وب و دنیای دیجیتال به آن پرداخته شده باشد.

پس اگر مصصم به دنبال  طراحی سایت هستید ،تلفن همراه خود را برداشته و با تماس ، یا یک پیام ، علاقمندی خود را به طراحی سایت با شرکت همیار توسعه در میان بگذارید ، پس از آن مشاوران ما بصورت رایگان با شما تماس برقرار می نمایند و راهنمایی ها و مشورت های لازم  در زمینه کاری تان را به شما ارائه می دهند .

تیم همیارتوسعه مشخص می کند ، سایت شما با توجه به پژوهش های انجام گرفته  در رنج چه سایت هایی قرار می گیرد ؟

آیا تلاشهای بی وقفه شبانه روزی برای بالا ماندن و رتبه یک شدن در گوگل نیاز هست و یا حرفه شما می تواند فقط با هفته ای یک مطلب و با سئو متوسط به مکان دلخواه و فروش عالی برسد .

تمام این موارد جز آن دسته فعالیت هایی است که همیار توسعه توسط کارمندان نخبه خود می تواند شما را به آنچه که مدنظر دارید برساند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *