با اپلیکیشن تیماپ، همیشه با تخفیف خرید کن

با اپلیکیشن تیماپ، همیشه با تخفیف خرید کن
  • 1398/10/8
  • گویا آی تی
  • 0

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی افراد از هر قشر و درآمدی در پی یافتن قیمت مناسب برای کالاهای مورد نیاز خود هستند. از همین رو سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی اقدام به فروش ارزان‌تر کالاهای خود می‌کنند. تیماپ یکی از این فروشگاه‌های آنلاین است که محصولات مورد نیاز خانواده را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند.

تیماپ چیست؟

تیمآپ یک فروشگاه اینترنتی است که تمام کالاهای مورد نیاز خانواده را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. اما تفاوت بزرگ تیماپ با سایر فروشگاه اینترنتی دیگر،  فراهم کردن کالاهای متنوع با تخفیف‌های باور نکردنی برای خرید گروهی است. این بدان معنی است که شما می‌توانید با دوستان و آشنایان خود تیم تشکیل داده و تجربه خرید ارزانی را با یکدیگر داشته باشید.

اپلیکیشن تیماپ

اپلیکیشن تیماپ اولین اپلیکیشن خرید تیمی است که در آن کالاها با بهترین قیمت به فروش می‌رسد. با دانلود اپلیکیشن تیماپ این امکان فراهم می‌شود که جزو اولین افرادی باشید که از حراج‌های روزانه، کد تخفیف‌های ویژه اپلیکیشن باخبر می‌شوید.

خرید تیمی در تیمآپ

تیم‌های خرید در تیمآپ از دو نفر شروع می‌شوند، بنابراین برای خرید کالای مورد نظر با مناسب‌ترین قیمت روز کافی است، که یکی دیگر از دوستانتان در این خرید با شما شریک شود. بدین ترتیب شما و دوستانتان جداگانه وجه کالا را پرداخت می‌کنید و کالا برای تمام اعضای تیم خرید ارسال می‌شود. این کالا برای هر کدام از شما با قیمت عمده‌ای که در بازار به فروش می‌رسد، تمام می‌شود. برای دعوت از دوستان خود کافی است لینک محصول را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

آیا امکان خرید فردی هم در تیمآپ وجود دارد؟  یکی از مزایای این اپلیکیشن این است که شما به راحتی می‌توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت بازار به صورت سفارش تک نفره ثبت کنید.

چه کالاهایی را می‌توان در تیمآپ خرید؟ کالاهایی که در تیمآپ به فروش می‌رسند در حال حاضر در ۸ دسته‌بندی مختلف زیر قرار می‌گیرند:

  • آرایشی ، بهداشتی و سلامت
  • کودک و نوزاد
  • خانه و آشپزخانه
  • خودرو، ابزار و اداری
  • خوردنی و آشامیدنی
  • کالای دیجیتال
  • لوازم التحریر
  • مد و پوشاک

این اپلیکیشن با تأمین تمامی نیازهای خانواده و فرد، او را از دردسر یافتن کالای مورد نیاز با قیمت مناسب در بازار بی‌نیاز می‌کند.

ویژگی خرید از اپلیکیشن تیمآپ

با دانلود نرم افزار تیماپ و نصب آن مزایای زیادی برای خرید کالاهای مورد نیاز کاربران فراهم می‌شود. برخی از این مزایا در ادامه بیان می‌شود:

کارت‌هایی تیماپی  در تیماپ به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود کارت‌های هدیه‌ای نیز در نظر گرفته شده است. این کارت‌ها هرکدام با توجه به تعداد دفعات خرید و میزان ارزش خرید مقدار مشخصی از هدیه را برای کاربران همیشگی تیمآپ تدارک دیده‌ است.

اطمیناناز کیفیت و سلامت کالا ارسال به موقع، با دقت و کیفیت بالای کالاها از دیگر رموز موفقیت تیماپ است. همچنین تیم پشتیبانی حرفه‌ای شما را در تمامی مراحل راهنمایی و همراهی می‌کنند. بنابراین خیالتان از نظر بروز مشکل در روند خرید تا دریافت کالا درب منزل راحت خواهد بود. از طرفی کیفیت بالای محصولاتی که در تیمآپ برای فروش ارائه می‌شود نیز در این موفقیت بی‌تأثیر نیست. تنوع کالاهایی که در تیمآپ وجود دارد، می‌تواند تمامی نیازهای خانواده را مرتفع کند.

باخبر شدن از حراج‌ها و تخفیف‌ها با نصب اپلیکیشن تیماپ جزو اولین نفراتی خواهید بود که از رویدادهای خاص و حراج‌های با قیمتی بسیار پایین که روزانه به مدت محدود در تیمآپ عرضه می‌شود، باخبر می‌شوید. این تخفیف‌ها که عموماً با عنوان چراغ جادو در صفحه اصلی نرم افزار تیماپ قرار می‌گیرند، پیشنهادهای هیجان‌انگیز و استثنایی را ارائه کرده و شما را جادوی خود می‌کنند.

امکان پرداخت در محل شما به آسانی می‌توانید از هر نقطه ایران سفارش خود را ثبت کرده و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. البته تیمآپ برای مشتریان تهران و البرز  امکان پرداخت در محل را نیز فراهم کرده است.

دسترسی به کالا مورد نیاز در هر مکان و زمانی  با دانلود برنامه تیماپ و نصب آن به تمامی کالاهایی که روزانه برای خود و خانواده خریداری می‌کنید می‌توانید در هر مکانی دسترسی داشته باشید. دیگر از صرف وقت در ترافیک و شلوغی‌ها خبری نیست، با تیمآپ این امکان را دارید که در هر ساعت از شبانه‌روز سفارش خود را ثبت کرده و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

نصب اپلیکیشن تیماپ اپلیکیشن تیماپ را می‌توان روی گوشی ‌یا تبلت خود نصب کرده و از مزایای خرید به صرفه و آسان لذت برد. برنامه تیمآپ را می‌توان برای گوشی‌های iOS از سیب ایرانی و برای گوشی‌های اندروید از گوگل پلی دانلود و نصب کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *