بهترین سفر های ترکیه در نوروز ۹۹

بهترین سفر های ترکیه در نوروز ۹۹
  • 1398/11/23
  • فربد محمدی
  • 0

ترکیه کشوری مدرن و با طبیعتی زیباست که برای گذراندن تعطیلات نوروزی، انتخاب بسیار مناسبی است. بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم به مقاصد ساحلی سفر کنیم، در هتل‌های لوکس اقامت کنیم و از ما پذیرایی کنند. با تور‌های نوروزی در آژانس مقتدرسیر این امکان فراهم شده است.
سال ۹۹ را با برنامه‌ریزی سفر به ترکیه آغاز کنید و خود را مهمان شهر‌های ساحلی زیبا، مانند کوش آداسی و آنتالیا کنید.
آژانس مقتدرسیر تورهای نوروزی را با تنوع زیادی برنامه‌ریزی کرده است. این سفر‌ها را بررسی کنید و برای داشتن سفری لذت‌بخش با یک آژانس مسافرتی با تجربه، با ما تماس بگیرید.

اقامت در هتل‌های ساحلی در کوش آداسی

تور کوش آداسی نوروز ۹۹ شما را به شهری زیبا می‌برد که با سواحل زیبا شما را مدهوش خود می‌کند. هتل‌های پنج ستاره در این شهر، از استاندارد‌های بالایی برخودار هستند که میزبان دل‌چسبی برای سفر‌های شما خواهند بود.
لیست هتل‌های نوروزی را در وب سایت مقتدرسیر بررسی کنید. برای سفر در نوروز با توجه به هوای بهاری، بهتر است از میان هتل‌های استخر دار و ۴ یا ۵ ستاره انتخاب کنید. این هتل‌ها دارای خدمات سرو غذای ۲۴ ساعته نیز هستند و از شما با غذاهای خوش‌مزه ترکی و مدیترانه‌ای پذیرایی می‌کنند.
همیشه بخشی از سفر به ترکیه خرید است؛ بسیاری از برندهای معروف معروف پوشاک در کوش آداسی شعبه دارند. در مراکز خرید زیر، می‌توانید برند‌های ال سی واکیکی، کوتون، دفکتو، منگو، اچ اند ام و انواع برند‌های کفش و لباس دیگر را ببنید.

مراکز خرید در کوش آداسی

  • اسکالانووا
  • اوت لت سوکه
  • مرکز خرید آکدوگان
  • مرکز خرید ای وی ام

البته اگر به دنبال خرید سوغاتی‌های سنتی در این شهر هستید و بافت سنتی را دوست دارید، حتما سری به بازار قدیمی کوش آداسی بزنید. این بازار خودش از دیدنی‌های کوش آداسی به شمار می‌رود. که جدای از خرید، می‌توانید از دیدن غرفه‌ها و مغازه‌داران لذت ببرید.

کوش آداسی با چشمه‌های آب گرم و سواحل زیبایی همچون دانتون، ساحل الماس و ساحل طلایی مقصد بسیاری از گردشگران اروپایی و خود ترک‌هاست. به همین دلیل، زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی از انواع پارک‌ها گرفته تا هتل‌های خوب و شهرسازی زیبا، باعث می‌شود تا یک سفر بهاری زیبا را تجربه کنید.
تور کوش آداسی به مدت ۶ شب با پروازهای اطلس جت و قشم ایر برنامه‌ریزی شده‌اند و دارای ترنسفر‌های فرودگاهی از ازمیر هستند، تا به راحتی به هتل برسید.
کوش آداسی، پر از فضاهای دنج و ناب است که خیلی از زوج‌ها برای داشتن سفری رمانتیک و استراحت چند روزه، آن را انتخاب می‌کنند. هتل‌ها در سواحل زیبا با رستوران‌هایی که غذاهای لذیذ دریایی سرو می‌کنند، در کنار طبیعت زیبای این شهر، سفری دل‌انگیز را رقم می‌زند.
تور‌های گردشگری مقتدرسیر با خدمات گشت شهری، شما را به بازدید از دیدنی‌های تاریخی شهر، مانند معبد آرتمیس می‌برد تا تنوع خوب در سفر داشته باشید.
به همراه خانواده برای داشتن روزهای بهاری زیبا، تور کوش آداسی را رزرو کنید و به ترکیه پرواز کنید.

بهار ۹۹ با بهترین تور آنتالیا

انتخاب تور آنتالیا یکی از بهترین سفر‌ها در نوروز است، بدون نیاز به ویزا به سواحل مدیترانه پرواز می‌کنید و در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره آنتالیا اقامت خواهید کرد.
آنتالیا با داشتن سواحل زیبا و طبیعت وصف ناشدنی در تمام منطقه به یک قطب گردشگری تبدیل شده است. دریای زلال مدیترانه، در کنار کوه‌های سرسبز و زیبا، تصویر ماندگار برای‌تان از سفر می‌سازد.

تور‌های نوروزی به مقصد آنتالیا با انواع پروازهای ایرانی و ترک برنامه‌ریزی شده‌اند. می توانید نسبت به بودجه و زمانی که در اختیار دارید، یکی از بسته‌های تور آنتالیا را انتخاب کنید. البته پرواز ترک اطلس گلوبال هم که در تور‌های آژانس مقتدرسیر وجود دارد که در فرودگاه خود آنتالیا می‌نشیند، این فرودگاه بسیار نزدیک‌تر بوده و برای بچه‌ها و افراد مسن راحت‌تر است. پروازهای ایران ایر، ماهان و قشم ایر نیز در فرودگاه اسپارتا فرود آمده و به راحتی با ترنسفر‌های فرودگاهی مقتدرسیر به هتل‌های زیبا در سواحل آنتالیا می‌رسید.

در سفر نوروزی به آنتالیا، سعی کنید هتل ساحلی و ۵ ستاره و یا از میان ۴ ستاره‌های تاپ با مشاوره کارشناسان سفر در مقتدرسیر انتخاب کنید. معمولا هتل‌ها دارای خدمات سرو تمام وعده‌های غذایی هستند و از شما حسابی پذیرایی می‌کنند.
این شهر دیدنی‌های فراوانی دارد که در روزهای اقامت، می‌توانید برای دیدن‌شان برنامه‌ریزی کنید.

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

  • بازدید از کاله‌ایچی و خرید سوغاتی سنتی
  • بندر قدیمی آنتالیا
  • موزه آنتالیا
  • دروازه هادریان
  • المپیوس و کوه‌های چیمرا

البته قدم زدن در ساحل و آفتاب گرفتن هم از بخش‌های جدانشدنی این سفر است، حتما برای دیدن سواحل لارا، کمر، ساحل دان تون فرصتی بگذارید.
در روزهای سرد یا عصر‌ها، می‌توانید به مراکز خرید معروف آنتالیا مثل ترا سیتی، مال آو آنتالیا و دیپو بروید و از خرید در برند‌های اروپایی و با کیفیت ترکی لذت ببرید.
برای رزرو بهترین تور‌ آنتالیا، با نرخ به صرفه و منظم، از همین حالا با مقتدرسیر تماس بگیرید و در مورد رزرو تور آنتالیا نوروز ۹۹ سوال‌های خود را مطرح کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *