عجیب ترین قوانین حمل و نقل هوایی

عجیب ترین قوانین حمل و نقل هوایی
  • 1398/12/21
  • فربد محمدی
  • 0

سفرهای هوایی همیشه برای افراد لذت بخش و بی نظیر بوده است. وسایل نقلیه بسیار زیادی در ایران و جهان برای حمل و نقل وجود دارد، اما تعداد افرادی که مایلند با هواپیما به سفر خود بپردازند بسیار بیشتر از سایر علاقه مندان به قطار و اتوبوس است. خرید بلیط آنلاین با خود امکانات، سرعت و آسایش را در سفر به همراه دارد. به بهانه همین انتخاب در این مطلب می خواهیم به موضوعی جذاب بپردازیم. عجیب ترین قوانین هوایی در ایرلاین های مختلف. قوانینی که برای هر فردی جذاب به نظر می رسد. برای خواندن یک مطلب جذاب و سرگرم کننده با ما در این مطلب همراه باشید.

سفر با بوی بد بدن ممنوع!!!

در سفر با اتوبوس، قطار و هواپیما بسیاری از افراد به دلیل فعالیت های زیاد قبل از سفر دچار آلودگی بدنی می شود. همین امر باعث بوی بد بدن انها می شود. این بود تاثیر بسیار منفی بر فرد و همراهانش خواهد گذاشت به همین منظور برخی از شرکت های هواپیمایی از افرادی که بوی بدنشان افراد دیگر را اذیت کند، اجازه سفر با هواپیما را نمی دهند.

حتی در برخی از مواقع کارمندان هواپیما می توانند آن فرد را از داخل هواپیما اخراج نمایند. این کار باعث ایجاد فرهنگ درست مسافرت با هواپیما خواهد شد. اگر فردی در هنگام رزرو بلیط هواپیما به این قوانین توجه کند، نظافت را حتما در دستور کار قرار می دهد. ناگفته نماند فضای هواپیما و. سایر وسایل نقلیه بسته و محدود است و این بو می تواند باعث آزار و اذیت سایر افراد شود.

فکر سلامتی خود نیستید به فکر هواپیما باشید!!!

مطلبی بسیار جذاب که می تواند برای افراد در سفرهای خارجی هنگام خرید بلیط خارجی جالب باشد، جلوگیری از افراد بسیار چاق در برخی از پروازها است. در سفرهای هوایی مسافران موظف به بستن کمربند ایمنی هستند. افراد بسیار چاقی که نمی توانند این عمل را به سرا نجام برسانند، باید از هواپیما خارج شده و با ایرلاین دیگری به سفر بپردازند. این قانون مختص چهار ایرلاین امریکن، سوت وست، دلتا و یونایتد است. در این ایرلاین ها از مسافرانی که دارای اضافه وزن هستند، با وجود رزرو بلیط هواپیما جلوگیری می شود. این قانون یکی از عجیب ترین قوانین حمل و نقل هوایی به شمار می رود.

پوشیدن لباس های نامتعارف ممنوع!!!

شاید برایتان جالب باشد که در برخی از شرکت های هواپیمایی پوشیدن لباس نامتعارف نوعی توهین به شمار می رود. شعارهای توهین آمیز قومیتی، جملات نژادپرستانه، تصاویر مستهجن و اشکال نامتعارف روی لباس از جمله موارد نامتعارف بودن لباس است. شاید این امر را نوعی اجبار تلقی کنید ولی باید گفت: برخی از شرکت های هواپیمایی همچنین بسیاری ایرلاین ها در مورد مدل مو یا رنگ موی عجیب و ناهنجار نیز قوانینی را وضع کرده اند.

کفش هایت را به پا کن

بسیاری از افراد برای راحتی بیشتر در سفر کفش های خود را درمی آورند. بوی نامطبوع پا  موجب نارضایتی افراد مختلفی می شود. وقتی برای سفر بلیط هواپیما را تهیه می کنید باید از آداب و معاشرت در این وسیله نقلیه آگاه باشید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به مطلب ” کارهای ممنوعه در سفر با هواپیما ” مراجعه کنید.

به خشکبار حساسیت داری؟ پرواز نکن!!!

در برخی از شرکت های هواپیمایی کسانی که به خشکبار حساسیت دارند اجازه خرید بلیط هواپیما از ان ایرلاین را ندارند. اگر خرید و یا رزروی صورت گیرد اجازه سفر با هواپیما ایرلاین مورد نظر را نخواهند داشت. مهمترین دلیل ایرلاین هایی که این قانون را وضع کرده اند، مرگ ناگهانی این افراد در سفرهای هوایی می باشد. این افراد که آلرژی زیادی دارند در پرواز احتمال مرگ آنها بالا است.

کسانی که در پرواز فوت می کنند!!!

در سالیان گذشته در بعضی از ایرلاین ها زمانی که مسافر مورد نظر فوت می کرد آن را به قسمت دستشویی منطقل می کردند. اما به دلیل محترمانه نبودن این حرکت و احترام به روح مرده، آن را به بخش فرست کلاس منتقل می نمایند.

قوانین های عجیب بسیار زیاد دیگری وجود دارد که با شنیدن آنها انگشت به دهان خواهید ماند. برای اطلاعات بیشتر از این قوانین به مجله سایت معتبر خرید بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کنید. این سایت که جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما است، در مجله خود مطالب و راهکارهای بسیار جذابی را انعکاس می دهد. سایت تیک بان، قاصدک، مستر بلیط و علی بابا معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در ایران هستند. برای خرید بلیط هواپیما از این سایت کافی است کلمه تیک بان یا عبارت tikban.com را جستجو نمایید. خرید بلیط هواپیما خود را با تیک بان تیک بزنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *