پخش زنده فوتبال اروپا رایگان در سایت بتاکاپ

پخش زنده فوتبال اروپا رایگان در سایت بتاکاپ
  • 1399/1/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

سایت بتاکاپ (Betacup.net) با هدف پوشش آخرین اخبار فوتبال ایران و جهان و همچنین اخبار اقتصادی در حوزه های مظنه نرخ دلار و طلا و همچنین اخبار بورس و قیمت خودروهای داخلی و خارجی کار خود را آغاز کرد.

 

 

برنامه بازی های پرسپولیس ۱۴۰۲

 

برنامه بازی های استقلال ۱۴۰۲/۱۴۰۳

 

پخش زنده شبکه ۳

 

مجله اینترنتی مدیاسی

خرید شومیز

پخش زنده فوتبال اروپا رایگان در سایت بتاکاپ

پخش زنده فوتبال اروپا رایگان در سایت بتاکاپ

پخش زنده فوتبال بتاکاپ

در سایت بتاکاپ شما می توانید از پخش زنده فوتبال اروپا در لیگ های بوندسلیگا، لالیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا، لیگ قهرمانان اروپا لذت ببرید چرا که پخش مستقیم فوتبال خارجی در بتاکاپ به صورت رایگان انجام می شود.

 

جدول گلزنان لیگ برتر

 

اخبار اقتصادی

در بخش اخبار اقتصادی سایت بتاکاپ شما می توانید به آخرین قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید و همچنین در جریان قیمت لحظه ای دلار و سایر ارزها قرار بگیرید.

 

اخبار فناوری

اگر از علاقه مندان به بازیهای PES 2020 و FIFA 20 هستید شما می توانید در بخش آموزش بازی سایت بتاکاپ، مطالب مورد نیاز خود را دنبال کنید. در این بخش به پوشش ترفندهای تلگرام و اینستاگرام و همچنین سایر موارد حوزه فناوری نیز پرداخته می شود.

 

اپلیکیشن بتاکاپ

با دانلود اپلیکیشن بتاکاپ شما می توانید به صورت رایگان پیش بینی فوتبال انجام دهید و با جمع کردن امتیاز و سکه بدون قرعه کشی برنده جوایز میلیونی ماهانه بتاکاپ شوید. اگر در اطلاعات عمومی فوتبالی ادعا دارید، می توانید دوستان خود را در چالش اطلاعات فوتبالی اپلیکیشن بتاکاپ دعوت کرده و به چالش بکشید.

 

اخبار مد و فشن

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *