افزایش رتبه وب سایت در گوگل با ایران سایت

افزایش رتبه وب سایت در گوگل با ایران سایت
  • 1399/2/7
  • فربد محمدی
  • 0

شرکت ایران سایت یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که در زمینه سئو ، طراحی وب سایت و همچنین تبلیغات در گوگل ادوردز از مهارت و تخصص بالایی برخوردار است به گونه ای که علاوه بر ارائه خدمات طراحی وب سایت با استفاده از اصول و تکنیک های حرفه ای مانند تبلیغات در گوگل ادوردز رتبه سئو یا بهینه سازی وب سایت شما در موتورهای جستجو به ویژه گوگل را افزایش می دهد در ادامه بیشتر با خدمات بزرگترین و بهترین شرکت طراحی سایت آشنا خواهید شد.

سئو

سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه ‌سازی موتور جستجو است. همانطور که از معنی این کلمه پیداست به تمامی تکنیک‌هایی که ما برای بهبود عملکرد وب سایتمان انجام می‌ دهیم سئو گفته می ‌شود. شما برای اینکه در دنیای وب دیده شوید احتیاج دارید که وب سایت شما جزء چندین لینک اول در موتورهای جستجو مختلف قرار بگیرد که برای این کار باید وب سایت شما دارای رتبه بالایی در زمینه سئو و یا بهینه‌سازی وب سایت باشد تا بتوانید خیلی سریع کسب‌و‌کار و یا برند خود را به کاربران معرفی کنید و با بازدید زیاد آن‌‌ها از وب سایتتان بتوانید فروش خود را به حد چشم‌گیری افزایش دهید. برای اینکه بتوانید تمامی این کارها را انجام دهید و رتبه سئو وب سایت خود را افزایش دهید باید یکسری تکنیک‌ها را در وب سایت خود پیاده‌سازی کنید که درواقع به مجموعه این تکنیک‌ها سئو گفته می‌شود.

شرکت ایران سایت به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های طراحی سایت که سال هاست در زمینه طراحی وب سایت و افزایش رتبه وب سایت های مختلف در موتور جستجوی گوگل فعالیت دارد ، از بهترین و حرفه ای ترین تکنیک های سئو برای افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو به ویژه گوگل استفاده می کند از این رو می توانید رتبه بالای وب سایت خود را در گوگل با شرکت ایران سایت تجربه کنید .

گوگل ادوردز

درواقع Google Adwords یکی از پلتفرم‌های تبلیغاتی کمپانی گوگل است که با هدف تبلیغ کسب‌و‌کارهای مختلف توسط این کمپانی طراحی و اجرا شده است. می‌توان گفت که یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبلیغاتی که در حال حاضر کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند پلتفرم تبلیغاتی گوگل، Google Adwords است. علاوه‌براین Google Adwords یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی اینترنتی است که خیلی از کسب‌و‌کارهای بزرگ از آن استفاده می‌کنند و توانسته‌اند بازخوردهای مثبتی را از آن دریافت کنند و درنهایت از طریق آن کسب‌و‌کار خود را به صورت چشم‌گیری توسعه دهند.

در کنار مزیت‌های زیادی که این پلتفرم تبلیغاتی برای دارندگان کسب‌و‌کارهای بزرگ دارد، این امکان را برای صاحبین شرکت‌ها و همچنین وب سایت‌ها فراهم می‌کند تا با استفاده از دو شبکه ارتباطی شامل شبکه جستجو یعنی Search Network و شبکه نمایش یعنی Display Network مخاطبین هدف خود را به کسب‌و‌کار و محصولات خود جذب کنند.

البته تبلیغات در هر یک از این شبکه‌ها پروسه متفاوتی دارد چراکه شبکه جستجو به نوعی تبلیغات کلیکی اطلاق می‌شود به‌گونه‌ای که دارنده یک کسب‌و‌کار برای تبلیغات در این شبکه بر اساس کلمات کلیدی پر بازدید عمل می‌کند و به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آن صورت بگیرد هزینه‌ مشخصی را پرداخت می‌کند. نام دیگر این نوع تبلیغات در این شبکه، PPC است. یکی از مزیت‌هایی که تبلیغات در این شبکه دارد این است که احتمال جستجوکردن کلمات کلیدی که صاحب وب سایت بر اساس آن تبلیغاتی را در این شبکه قرار داده است توسط کاربران گوگل وجود دارد بنابراین از این طریق کاربران زیادی روانه وب سایت شما می‌شوند و پس از بازدید از محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید به وب سایت شما می‌پیودند و محصولات مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.

شبکه نمایش نیز همانطور که از نامش پیداست این امکان را برای صاحبین کسب‌و‌کارها فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند تبلیغات بصری خود را مانند بنر در وب سایت‌هایی که بخشی از این شبکه هستند قرار دهند. از آنجایی که تعداد کاربران شبکه نمایش پلتفرم تبلیغاتی Google Adwords بالاست احتمال دیده شدن تبلیغات بنری شما توسط کاربران و بازدیدکنندگان این شبکه بسیار زیاد است. درضمن لازم است اشاره کنیم که هر دوی این شبکه‌ها تحت مدیریت پلتفرم تبلیغاتی Google Adwords قرار دارند اما همانطور که اشاره کردیم هر یک از آن‌ها از مزیت‌هایی برخوردار هستند.

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه‌ ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌ کنیم که با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com نمونه ‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌ های مختلف مشاهده کنید . مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه ‌ترین شرکت‌ های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است . مجموعه ایران سایت نه تنها از متد ها و تکنیک‌ های حرفه ‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس استفاده می‌ کند بلکه با اصول سئو ، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌ گیری در گوگل افزایش می ‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *