قیمت گوشی سامسونگ s8

قیمت گوشی سامسونگ s8
  • 1399/3/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در چند سال اخیر، بسیاری از شرکت ها شروع به ساخت گوشی های هوشمند میان رده و با قیمت بسیار مناسب را شروع کرده اند. شرکت سامسونگ برای اینکه بتواند با شرکت هایی همچون شیائومی، هوآوی و … رقابت کند؛ محصولات جدید خود را در سری گلکسی S را روانه بازار گوشی های هوشمند کرد.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ

سری گلکسی S شرکت سامسونگ نه تنها از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است بلکه از قیمت بسیار مناسبی هم بهره برده است. سامسونگ با رونمایی از گوشی galaxy s8 نه تنها نظر هواداران خود را بلکه نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است؛ در همین راستا رقابت سنگینی بین گوشی های هوشمند شرکت های مطرح دنیا به راه انداخته است. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ s8 می پردازیم.

قیمت گوشی A50 سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ s8

 قیمت گوشی سامسونگ s8

مشخصات فنی گوشی سامسونگ s8

در طی این سال ها هر بار یکی از شرکت های معروف صنعت گوشی های هوشمند، یکسری امکانات منحصر به فرد به محصولات جدید خود اضافه می کنند و طرفداران خود را به وجد می آورند. این گوشی جز یکی از ارزان ترین محصولات شرکت سامسونگ محسوب می شود؛ سامسونگ با رونمایی از این گوشی چشم بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

علاوه بر طراحی زیبا، از صفحه نمایش بزرگ ۵٫۸ اینچی، Super AMOLED لمسی خازنی, ۱۶ میلیون رنگ بهره می برد؛ همان طور که می دانید در حال حاضر گوشی با صفحه نمایش بزرگ طرفداران بسیاری دارد. اغلب کاربران برای انتخاب گوشی جدید به دنبال گوشی با نمایشگر بزرگ هستند.

گوشی گلکسی s8 مجهز به جدیدترین تراشه Exynos 8895 Octa است، برای این گوشی سامسونگ از رم ۴ گیگابایتی استفاده کرده و به همین دلیل پردازنده قوی آن، از گلکسی s8 یک گوشی قدرتمند ساخته است.

یکی از موارد دیگری که برای خریداران گوشی جدید مهم است، ظرفیت بالای باتری یک گوشی است. سامسونگ برای این گوشی از ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. گوشی گلکسی s8 در مدت زمان کوتاهی می تواند باتری گوشی را به شارژ ۱۰۰ درصد برساند یکی از ویژگی های برجسته محصول جدید سامسونگ محسوب می شود.

 

 

طراحی گوشی سامسونگ s8

گوشی samsung galaxy s8 از سبک طراحی مدرن و ظاهر زیبا بهره می برد، شرکت سامسونگ سعی کرده طراحی این گوشی بسیار شبیه به گوشی های بالا رده باشد و به همین دلیل چشم بسیاری از کاربران را که به دنبال گوشی های مدرن هستند را به خود جلب کرده است.

دوربین این گوشی همانند بسیاری از گوشی های هوشمند حال حاضر دنیا در قسمت وسط و بالای قاب پشتی گوشی طراحی شده است. کاربر با دیدن طراحی مدرن این گوشی و با دانستن امکانات فوق العاده آن، انتظار چنین قیمتی برای این گوشی را ندارد.

سامسونگ بدنه گوشی را از جنس شیشه (گوریلا گلس ۵) و فریم آلومینیومی طراحی کرده است. گوشی گلکسی s8 قابلیت پشتیبانی تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم, همزمان یکی فعال) را دارد؛ این قابلیت توانسته نظر آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک گوشی ولی استفاده از دو سیم کارت هستند را نیز به خود جلب کند.

 

قیمت گوشی سامسونگ s8

این گوشی در رنگ های مشکی، خاکستری، نقره‌ای، صورتی مایل به آبی، طلایی در بازار عرضه شده است. با توجه به امکاناتی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است، می توان گفت قیمت ۶۱,۵۰۰,۰۰۰ بسیار مناسب برای اغلب کاربرانی که به دنبال یک گوشی با امکانات ویژه و قیمت مناسب هستند، می باشد. به جرات می توان گفت به سختی می توان گوشی با این امکانات و چنین قیمتی پیدا کرد.

 

جمع بندی

گوشی سامسونگ s8 از امکانات ویژه ای برخوردار است، همین امر باعث افزایش میل خرید کاربران برای این گوشی شده است. اگر به دنبال یک گوشی به روز و طراحی مدرن و زیبا هستید یکی از بهترین انتخاب هاست.

 

نقاط قوت:

  1. طراحی زیبا گوشی
  2. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت بالا
  3. نرم افزار و سخت افزار روان و عالی
  4. پردازنده قدرتمند Exynos 8895 Octa
  5. باتری با ظرفیت بالا ، ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت لیتیوم یونی
  6. دوربین ۱۲ مگاپیکسل با کیفیت بالا

نقاط ضعف:

نیاز به دقت زیاد در نگهداری و مراقبت از گوشی

جنس بدنه شیشه ای

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *