خرید یوسی به پشتوانه ایرانی کی !

خرید یوسی به پشتوانه ایرانی کی !
  • 1399/5/4
  • فربد محمدی
  • 3

در این مطلب آموزش خرید یوسی از سایت ایرانی‌کی را ارائه می‌کنیم. بازی پابجی یک بازی برای موبایل‌های اندروید و ios است که رکورد بیشترین بازیکنان همزمان را در میان سایر بازی‌های موبایلی شکسته است. امروزه تب و تاب بازی پابجی به قدری بالا است که خرید یوسی برای بازی کنندگان حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد.

در واقع، خرید Uc پابجی یکی از موارد مهم این بازی محسوب می‌شود. گیمرهایی که بهترین سایت خرید یوسی پابجی را می‌شناسند، می‌توانند از آیتم‌های زیادی از فروشگاه بازی استفاده کنند. امکانات جدید و اسلحه‌های جنگی پیشرفته از آیتم‌های ویژه فروشگاه بازی پابجی هستند. علاوه براین ، با خرید یوسی می‌توانید در اماکن مختلف پناه بگیرید و از خودتان دفاع کنید. امکان جابه‌جایی با خودروهای مختلف نیز برای شما فراهم خواهد بود.

۱٫  پیش از انتخاب وبسایت معتبر برای خرید یوسی به نکات زیر توجه کنید.

فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری هستند که در زمینه خرید یوسی فعالیت دارند. اگر شما کاربر ایرانی باشید، اقدام به خرید از فروشگاه اینترنتی ایرانی می‌کنید. حال در انتخاب فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی هم باید کاملا دقت کنید تا مشکلی، شما را بعد از خرید یوسی پابجی موبایل آزرده خاطر نکند.

  • فروشگاه اینترنتی تخصصی را برای خرید یوسی پابجی انتخاب کنید

تخصصی بودن فروشگاه اینترنتی در زمینه بازی در نهایت به نفع شما خواهد بود. چون شما برای دسترسی به بعضی از آیتم‌های ویژه هزینه پرداخت می‌کنید. فرض کنید که برای خرید یوسی به یک سایت اینترنتی مراجعه کرده اید که هیچ توضیحاتی برای فعال کردن آیتم‌ها پس از پرداخت پول وجود ندارد. آیا می‌توانید به این سایت اعتماد کنید؟! پاسخ این سوال، بسیار روشن است.

اگر یک سایت اینترنتی تخصصی را برای خرید یوسی انتخاب کرده باشید، مدت زمان فعالسازی و نحوه اطلاع رسانی تکمیل سفارش هم در آن درج شده است. پس دیگر لازم نیست که پس از پرداخت پول، دغدغه داشته باشید.

البته به هنگام خرید یوسی پابجی نیز باید فیلدی برای وارد کردن آیدی اکانت شما در بازی وجود داشته باشد. فروشگاه‌هایی که در زمینه خرید پول مجازی پابجی فعالیت تخصصی دارند، به همه این موارد توجه کرده اند.

  • قیمت خرید Uc پابجی باید در فروشگاه اینترنتی درج شده باشد

مسلما بحث قیمت و هزینه خرید یوسی برای شما اهمیت دارد. با توجه به این موضوع، شما باید بدانید که هزینه پرداختی شما برای شارژ عادی است یا شارژ فوری. چون قیمت این دو با هم تفاوت دارد. به همین دلیل، لازم است که بازه قیمتی برای خرید Uc در سایت درج شده باشد.

  • فروشگاه اینترنتی انتخابی شما باید پشتیبانی ۲۴ ساعته داشته باشد

مدت زمان فعالسازی پس از خرید یوسی بین ۲۰ دقیقه تا ۵ ساعت است. البته مواقعی هم وجود دارد که ۵ ساعت از زمان خرید یوسی پابجی می‌گذرد و فعالسازی در اکانت شما صورت نگرفته است. پس به هنگام خرید پایجی موبایل ،امکان پشتیبانی در این زمان‌های خاص را در نظر داشته باشید. چرا که پشتیبانی ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما پس از خرید Uc پابجی است. البته تاثیر اطمینان خاطری که شما از آن سایت در ذهن خود دارید، ارزش خرید شما را چند برابر می‌کند.

  • درگاه پرداخت امن را در انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید یوسی نادیده نگیرید

مسئله امنیت در درگاه پرداخت آنلاین برای همه کاربران اینترنتی سایت‌ها اهمیت دارد. هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که از لو رفتن اطلاعات کارت بانکی خود ترسی ندارد. حال، در فرآیند خرید یوسی پابجی موبایل هم این موضوع هم چنان پر اهمیت است. بنابراین، تا زمانی که از معتبر بودن و قابل اطمینان بودن امنیت درگاه‌های پرداخت مطمئن نشده اید، اقدام به پرداخت هزینه نکنید.

۲٫ بهترین سایت اینترنتی ایرانی را برای خرید یوسی انتخاب کنید

در نظر بسیاری از کاربران، فروشگاه اینترنتی ایرانی کی برترین سایت آنلاین است که در زمینه خرید یوسی به طور تخصصی فعالیت می‌کند. این فروشگاه اینترنتی دارای محصولات متنوعی در زمینه خرید cp کالاف دیوتی موبایل و خرید Uc پابجی می‌باشد و امکان نظردهی کاربران قبل و بعد از خرید در ایرانی کی فراهم است.

Cp کالاف دیوتی موبایل نیز همانند یوسی پابجی، یک نوع پول مجازی است. پس از خرید cp کالاف دیوتی در ایرانی کی می‌توانید سایر محصولات داخل بازی را فعال نمایید.

۳٫ وارد سایت ایرانی کی شوید

تنها دو راه برای وارد شدن به سایت ایرانی کی وجود دارد. ابتدا می‌توانید آدرس اینترنتی https://iranikey.ir/ را در مرورگر موبایل یا دسکتاپ لپتاپ خود وارد کنید. غیر از این، با تایپ “سایت ایرانی کی” یا “ایرانی کی” قادر خواهید بود که به صفحه اصلی این سایت وارد شوید.

۴٫ حساب کاربری خود را بسازید

تنها وارد کردن چند اطلاعات در قسمت ثبت نام لازم است. وارد کردن شماره حساب هم اختیاری می‌باشد. شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس با کد یکبار مصرفی که دریافت می‌کنید، ایجاد حساب کاربری خود را تایید نمایید.

۵٫ محصولات انتخابی خود را از منوی ایرانی کی بررسی کنید

برای بررسی انواع پکیج‌های خرید یوسی می‌توانید نگاهی اجمالی به دسته بندی سایت بیندازید. براساس فیلترهایی مثل محبوبیت، میانگین رتبه، قیمت، تعداد فروش و موجودی، پکیج‌های پیشنهادی خود را ببینید. گفته می‌شود که قیمت تمامی پکیج‌های خرید یوسی در ایرانی کی درج شده است. به همین خاطر، شما می‌توانید بازه قیمت خرید شارژعادی و شارژ فوری را در اولین بررسی، مشاهده نمایید.

۶٫ به توضیحات درج شده برای خرید یوسی توجه کنید

توضیحات درج شده برای خرید یوسی پابجی موبایل برای شما خیلی مفید خواهد بود. زیرا شما در این قسمت به آموزش تصویری هم دسترسی دارید. بعد از بررسی توضیحات، نوبت به انتخاب نوع سرعت شارژ اکانت و وارد کردن آیدی اکانت شما در پابجی می‌رسد. ابتدا نوع سرعت شارژ را انتخاب نمایید. سپس آیدی اکانت خود را وارد کنید و در صورت موجود بودن، روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید. گفتنی است که وارد کردن آیدی اکانت بازی پابجی از اطلاعات لازم برای ثبت سفارش می‌باشد.

اگر محصول شما ناموجود بود، روی گزینه “افزودن به علاقه مندی‌ها” کلیک کنید تا درصورت موجود شدن، به راحتی به آن دسترسی پیدا نمایید.

۷٫ اطلاعات محرمانه خود را در درگاه امن پرداخت وارد کنید

شماره کارت، cvv2 و رمز دوم یکبار مصرف از اطلاعات محرمانه هر کاربر هستند. حال برای خرید یوسی نیز باید این اطلاعات محرمانه را در درگاه امن پرداخت وارد کنید. در صورت موفق بودن پرداخت در این مرحله، به صفحه سفارش‌های خود منتقل می‌شوید.

کلام آخر درباره ایرانی کی

با توجه به ۷ مرحله آموزشی خرید یوسی ،مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و مطمئنا شما از خرید خود رضایت کامل خواهید داشت. بنابراین می توانید با یک خرید مطمئن از یک وبسایت معتبر، به ادامه بازی هیجان انگیز خود بپردازید. همچنین شما می‌توانید غیر از خریدن یوسی پابجی، خرید بتل پس فورتنایت و خرید الماس فری فایر را با ایرانی کی انجام دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام چرا پیگیر سفارشها نیستین زدین نیم ساعت من خریدکردم یک ما شده یوسیهام ندادین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *