نکات خرید هاست وردپرس برای ایجاد سایت فروشگاهی

نکات خرید هاست وردپرس برای ایجاد سایت فروشگاهی
  • 1399/5/9
  • فربد محمدی
  • 0

هاست وردپرس یکی از انواع هاست هایی می باشد که می توانید از آن برای راه اندازی سایت های فروشگاهی مختلفی استفاده کنید. خرید هاست وردپرس این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید عملکرد ویژه ای را از وب سایت هایتان مشاهده کنید. یکی از سایت های فروشگاهی که نیازمند هاست وردپرس می باشد، فروشگاه ووکامرسی است. از این رو در خرید آن باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید. از این رو در قصد داریم تا در ادامه این مطلب شما را با هاست وردپرس مناسب برای فروشگاه های ووکامرسی آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

هاست وردپرس مناسب برای فروشگاه های ووکامرسی

اگر به دنبال یک هاست مناسب برای فروشگاه های ووکامرسی هستید باید نکات بسیار متعددی را در نظر بگیرید تا سایت های شما بهترین عملکرد را داشته باشند و دچار اختلال نشوند. از این رو اگر می خواهید بهترین هاست وردپرس را انتخاب کنید باید فاکتورهای مختلفی را در این باره در نظر بگیرید که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آپ تایم بالا

آپ تایم بالا یکی از نکات مهم در خرید هاست وردپرس مناسب است. آپ تایم نشان دهنده پایداری یک هاست می باشد که در مدت یک سال به چه میزان می تواند از خود نشان دهد. اگر به دنبال یک هاست وردپرس خوب هستید میزان پایداری نباید کمتر از ۹۹٫۴ درصد باشد.

امنیت بالا

یکی از موارد مهم در خرید هاست وردپرس مناسب برای فروشگاه های ووکامرسی امنیت است. امنیت در هر شرایطی باید بالا باشد و شرکت های هاستینگ باید خدمات دهی کاملی را در این باره داشته باشند. اگر وب سایت شما آنطور که باید  از امنیت بالا برخوردار نباشد، در آن صورت شاهد هک شدن خواهید بود و اطلاعات و منابع تان به خطر خواهد افتاد.

پشتیبان گیری روزانه

یکی دیگر از موضوعات مهمی که مستلزم توجه بسیار زیادی می باشد پشتیبان گیری روزانه است. شرکت های هاستینگی که شما هاست خودتان را از آنجا تهیه می کنید بر اساس پلن و برنامه ای که شما به آن ها می دهید پشتیبان گیری ها را انجام می دهد. از این رو شما می توانید به صورت روزانه و یا هفتگی از وب سایتتان پشتیبان و یا بکاپ تهیه کنید. میزان و تعیین زمان بکاپ گیری نیز به این بستگی دارد که میزان فعالیت های شما در داخل وب سایتتان چقدر است.

سیستم عامل و کنترل پنل

از دیگر مواردی که اهمیت بسیار بالایی را پیدا کرده اند سیستم عامل و کنترل پنل می باشند. سیستم عامل برتری که برای هاست وردپرسی پیشنهاد می شود، لینوکس می باشد؛ چرا که کنترل پنل های بهتری برای آن طراحی شده است که دایرکت ادمین و سی پنل نمونه ای از آن ها به شمار می روند. رایج ترین کنترل پنلی که ارائه و استفاده می شود دایرکت ادمین بوده که این قابلیت را دارد تا بهترین امکانات را در دسترس قرار بدهد.

بهترین هاست برای سایت های فروشگاهی ووکامرسی کدام است؟

بهترین هاستی که می توانید برای این دسته از فروشگاه ها تهیه کنید هاست ابری می باشد؛ چرا که بهره مندی از هاست ابری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در هر زمان مشخص شده ای که نیاز داشتید منابعی که می خواهید را افزایش دهید و تنها به ازای منابعی که مصرف می کنید هزینه هایی را پرداخت کنید. در این صورت نیازی نخواهد بود تا از همان روز اول نسبت به پرداخت هزینه های اضافی اقدام کنید. از این رو این یک مزیت بزرگ برای اینگونه فروشگاه ها به حساب می آید؛ برای استفاده از این مزیت ویژه میتوانید از هاست وردپرس پارس پک استفاده کنید.

جمع بندی

هاست وردپرس یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که می توان از آن برای سایت های فروشگاهی ووکامرسی بهره برد. چرا که می توانند سرعت بالایی را از خود به اشتراک بگذارند و از این طریق باعث سئو و رنکینگ بهتر در موتورهای جستجوگری مانند گوگل شوند. خرید هاست وردپرس نکات مختلفی را به خود اختصاص داده است. از این رو هنگامی که قصد انجام این کار را دارید باید به فاکتورها و المان های متعددی توجه داشته باشید که از آن ها می توان به آپتایم بالا، امنیت بالا، پشتیبان گیری روزانه و سیستم عامل و کنترل پنل اشاره کرد. هر کدام از موارد ذکرشده به نحوی تاثیر خود را بر روی وب سایت های شما خواهند گذاشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *