آیا آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۲ به بازار می آید؟

آیا آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۲ به بازار می آید؟
  • 1399/9/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

طی چند روز گذشته شایعاتی در مورد گوشی جدید آیفون در فضای مجازی به وجود آمده است، خبر مبتنی بر ساخت گوشی تاشو توسط شرکت اپل است. احتمال زیادی وجود دارد که این گوشی در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود و در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

طی چند سال گذشته گوشی‌های هوشمند تاشو زیادی روانه بازار شده است اما، نتوانسته اند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. نارضایتی کاربران از گوشی های تاشو درون بازار از میزان دوام این گوشی‌ها است و اغلب کاربران گفته اند این گوشی‌ها، کیفیتی که باید و شاید را تا به امروز از خود نشان نداده اند. یکی دیگر از مشکلات اصلی در مورد گوشی‌های تاشو وجود دارد، قیمت آن است. همان طور که مشخص است قیمت این گوشی‌ها بسیار بالا است. این مشکلات باعث کاهش استقبال مخاطبان به این نوع از گوشی‌های هوشمند شده است.

طی بررسی های صورت گرفته، تنها شرکتی که تا به حال گوشی هوشمند تاشو به بازار عرضه نکرده، شرکت اپل است. طی چند روز گذشته برخی از منابع آگاه می‌گویند این شرکت دارد روی گوشی تاشوی خود کار می‌کند و قصد دارد معایبی که در محصولات شرکت‌های دیگر وجود داشته است را برطرف کند و آیفون تاشو را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار کند.

پیش از این اپل به هیچ عنوان نسبت به فناوری تاشو ابراز علاقه نکرده است. وقتی سایر شرکت‌ها مانند سامسونگ داشتند از گوشی تاشو صحبت می‌کردند، علاقمندان به آیفون منتظر خبر آیفون تاشو بودند ولی اپل هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداد.

آیا آیفون تاشو تا سال 2022 به بازار می آید؟

تا به امروز بسیاری از منابع آگاه توانسته‌اند پروانه ثبت اختراع گوشی هوشمند تاشوی اپل را ببینند ولی هچنان کسی نمی‌دانند که این شرکت در کدام مرحله از تولید این گوشی قرار دارد. به همین خاطر باید صبر کنیم و منتظر اعلام خبرهای جنجالی از ساخت گوشی هوشمند تاشو اپل باشیم.

اما یکی از خبرهایی که اخیرا منتشر شد، نشان دهنده آن است که شرکت اپل به دو شرکت تایوانی سفارش نمایشگر و لولا برای گوشی تاشو خود داده است. جالبترین خبر در مورد نمایشگر این گوشی آن است که، شرکت سامسونگ هم احتمالاً یکی از تأمین‌کنندگان صفحه نمایش برای آیفون تاشو خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *