چه کسی عکس پروفایل تلگرام من را مشاهده کرده است؟

چه کسی عکس پروفایل تلگرام من را مشاهده کرده است؟
  • 1399/9/14
  • زهرا حاجی
  • 0

یکی از قابلیت های محبوب پیام رسان تلگرام تنظیم تصویر برای پروفایل است، به طوری که هر کسی که شناسه یا شماره تلفن شما را داشته باشد، می تواند عکس پروفایل شما را مشاهده کند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه کسی عکس پروفایل تلگرام شما را مشاهده کرده است؟

اگر چنین سوالی دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید، تا به شما بگوییم که چه کسی عکس پروفایل تلگرام شما را مشاهده کرده است؟

چه کسی عکس پروفایل تلگرام من را مشاهده کرده است؟

جستجوگر پروفایل تلگرام

اگر شما هم از کاربران تلگرام باشید، به احتمال زیاد با بسیاری از پیام های تبلیغاتی در بارگیری برنامه های جستجوگر پروفایل تلگرام یا برنامه هایی که ادعا می کنند می توانند به شما بگویند که نمایه تلگرام شما را چه کسی مشاهده کرده است، روبرو شده اید. اما آیا آنها واقعاً کارایی دارند؟ و یا اینکه چقدر می توان به امنیت چنین برنامه هایی اعتماد کرد؟

به گفته کارشناسان امنیتی، برنامه های Profile checker یا Viewer Finder یا Visiting Finder تنها برنامه های فریبنده ای هستند که هدف آن ها جذب مخاطبین بیشتر است. این برنامه ها اغلب بدافزار Trojan هستند و سعی در ترغیب کاربران به بارگیری و نصب آن بر روی تلفن های همراه خود دارند. به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود در نصب چنین برنامه هایی دقت کنید و تا حد امکان از نصب آنها در تلفن همراه خودداری کنید. همچنین، برنامه هایی که به عنوان جستجوگر پروفایل تلگرام معرفی می شوند، برنامه هایی برای هک حساب تلگرام شما هستند.

ربات پروفایل تلگرام

ربات، یکی از قابلیت هایی که تلگرام را به یک برنامه پیام رسان بهتر در میان سایر رقبا تبدیل کرده است. تعداد ربات ها بسیار زیاد است و هر کدام هدف خاصی دنبال می کنند. ربات جستجوگر پروفایل تلگرام، رباتی است که برای بررسی مشخصات پروفایل تلگرام مشما طراحی شده است. با استفاده از این ربات می توانید شناسایی کنید که چه کسی از نمایه شما بازدید کرده است.

البته لازم به ذکر است که بسیاری از کاربران این ربات ها تعداد صحیحی را به کاربران نشان نمی دهند و فقط ابزاری فریب دهنده برای تبلیغ کانال های طراحی این ربات ها هستند. بسیاری از ربات های جستجوگر پروفایل تلگرام از شما می خواهند که در مقابل نمایش افرادی که از پروفایل شما بازدید کرده اند، برخی از دوستان خود را به این ربات ها دعوت کنید. در نهایت، پس از انجام این کار، نتیجه ای بر اساس افرادی که دعوت می کنید مشاهده خواهید کرد که اصلاً پایه صحیحی ندارد.

اگر همچنان به دنبال این موضوع هستید که چه کسی پروفایل تلگرام شما را مشاهده کرده است؟ پیشنهاد ما استفاده از نسخه های غیررسمی پیام رسان تلگرام مانند Vidogram است که می تواند به شما کمک کند. یکی از ویژگی های این برنامه امکان نمایش آخرین افرادی است که از تصاویر پروفایل شما بازدید کرده اند، که برای افرادی که می خواهند بدانند چه کسی از پروفایل آنها بازدید شده است بسیار مفید است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *