گوشی گلکسی M20s با باتری غول پیکر رونمایی شد

گوشی گلکسی M20s با باتری غول پیکر رونمایی شد
  • 1399/10/20
  • زهرا حاجی
  • 0

گزارش جدیدی از GalaxyClub حاکی از آن است که نسخه جدید Galaxy M20 سامسونگ با باتری بزرگتر در حال تولید است. این گوشی جدید سامسونگ Galaxy M20s نام دارد و گفته می شود این گوشی با باتری عظیم ۵۸۳۰ میلی آمپری وارد بازار می شود. باتری این گوشی حدود ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت نسبت به نمونه قبلی خود که دارای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، خواهد بود.

این گوشی هوشمند سامسونگ که دو روز دیگر وارد بازار هند می‌شود، از نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT LCD با طراحی Infinity-V و رزولوشن اچ دی پلاس بهره می‌برد. برش قطره‌ای بالای صفحه نمایش و همچنین حاشیه‌های کم اطراف آن، گلکسی M20s را تبدیل به دستگاهی مناسب برای مشاهده ویدیو و اجرای بازی می‌کند.

این دستگاه به چیپ اسنپدراگون ۴۵۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. طبق وعده سامسونگ، این گوشی هوشمند در اجرای بازی‌ها عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته که یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. برش قطره‌ای نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 را میزبانی می‌کند.

بالاخره گوشی گلکسی M20s با باتری غول پیکر معرفی شد

کاربران می‌توانند گلکسی M20s را در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز سفارش دهند. این دستگاه از شبکه ارتباطی ۴G LTE، دو سیمکارت، GPS، بلوتوث ۴.۲، پورت USB-C و جک هدفون پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری One UI را درنظر گرفته. این دستگاه همچنین دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گلکسی M20s با قیمت نزدیک به ۱۴۰ دلار دو روز دیگر وارد بازار هند می‌شود و البته در آینده کاربران در کشورهای دیگر هم به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

در اوایل سال جاری، سامسونگ گلکسی M20 را در کنار تلفن هوشمند سطح پایین Galaxy M10 در هند راه اندازی کرد. این شرکت همچنین اخیراً سری Galaxy M را با آوردن Galaxy M40 که طراحی صفحه نمایش سوراخی دارد و دارای تنظیمات دوربین عقب سه گانه است، توسعه داده است.

با این حال، با توجه به سوابق قبلی این شرکت، گوشی هوشمند جدید می تواند برای بازارهایی مانند هند و چین طراحی شود، جایی که تقاضا برای گوشی های ارزان قیمت بسیار زیاد است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *