معرفی سایت خوب در زمینه توسعه کسب و کار اینترنتی در تبریز

معرفی سایت خوب در زمینه توسعه کسب و کار اینترنتی در تبریز
  • 1399/10/29
  • زهرا حاجی
  • 0

پیرامون سایت چه کمکی به کسب و کارمان میکند

همانطور که میدانید داشتن یک سایت خوب میتواند کمک زیادی را به توسعه کسب و کار شما بکند. شما اگر صاحب کسب و کار هستید در هر صنفی که باشید میتوانید با راه اندازی یک وب سایت خوب دامنه فعالیت خود را از منطقه خود به سراسر دنیا ارتقا دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.

برای داشتن یک سایت خوب چندین ملاک مهم نیاز است که در زیر یکی یکی آنها را نام برده و راجب هر کدام توضیحاتی را ارائه خواهیم داد .

۱ . گرافیک مشتری پسند

سایتکه طراحی میکنید باید از نظر زیبایی منحصر به فرد باشد و بتواند رضایت ۹۰ درصدی مشتریانتان را جذب کند همانطور که میدانید یک سایت با گرافیک زیبا نشانگر اوبوهت و بزرگی سازمان شما را دارد، همچنین با استفاده از ترکیب روانشناسی رنگ ها و الهام گرفتن از انها در طراحی سایت میتوانید این جذابیت و جذب مشتری را دوچندان کند. پس یکی از مهمترین ملاک های اصلی موفق بودن یک سایت گرافیک مشتری پسند بودن ان است. اگر شما به مشتریان خود ارزش میدهید انها نیز به شما ارزش قائل خواهند بود و در نتیجه باعث افزایش فروش و محصولاتتان خواهد بود.

۲ . سرعت لود سریع سایت

سرعت لود یک سایت امروزه یکی از اولین معیار های گوگل برای صدر قرار دادن سایت است. اگر سایتی از سرعت خوبی برخوردار باشد حتی محتوای ضعیفی نیز داشته باشد باز هم گوگل امتیاز خوبی به سایت میدهد. اما اینکه چرا سرعت لود خیلی مهم است باید عرض کنیم که اگر کاربران شما در مشاهده صفحه سایتتان که عواملی مانند سرعت لود پایین سایت و … تاثیر گذار است روبروشوند باعث میشود که کاربران از سایت شما خارج شده و به سایت دیگری بروند. پس سرعت لود خیلی مهم است برای این کار سعی بکنید از سرور های خوب و معتبر کشور برای خرید هاست سایتتان استفاده نمایید.

۳ . واکنش گرایی سایت

شاید بتوان گفت تعداد جستجوهایی که با گوشی موبایل میشود از تعداد جستجو هایی که با سیستم کامپیوتری انجام میشود خیلی بیشتر است به همینخاطر کاربران شما همگی از گوشی موبایل برخوردار هستند و بیشترین جستجو های خودشان را نیز توسط ان انجام میدهند بنابراین باید سایت شما در گوشی موبایل نیز زیباتر دیده شود هر چقدر سایت شما واکنش گرایی داشته باشد برای گوشی موبایل نتیجه بهتری را از گوگل دریافت خواهید کرد .

۴ . سیستم مدیریت محتوا

اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت دارید حتما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنایی دارید، سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریتی سایت ها را تشکیل داده اند شما با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا میتوانید سایت های حرفه ای و زیبایی را اعم از شرکتی و فروشگاهی و خبری و … طراحی و راه اندازی نمایید. یکی از مهمترین مزیت های این سیستم نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا از جمله جوملا و سیستم های اختصاصی و .. در این است که راحتی برای مدیران سایت دارد و توسعه دهنده های زیادی را نیز در سراسر جهان همه روزه در حال ارتقا هسته ان هستند تا از هر گونه باگ های امنیتی وو … جلوگیری شود.

۵ . سئو بالای سایت

سئو سایت یکی از مهمترین نکات کلیدی میباشدکه باید به ان توجه کرد. اگر سایت شما از سئو خوبی برخوردار باشد میتوانید جایگاه بالاتری را در گوگل کسب بکنید و سریع تر در صدر قرار بگیرید. سئو یک علم تخصصی میباشد و شما با رعایت نکاتی اصولی و صحیح میتوانید رتبه سایت خودتان را بهبود دهید هر چقدر سئو حرفه ای تر انجام دهید سهمتان در کلمات کلیدی در دنیا بیشتر خواهد شد. امروزه سئو سایت را میتوانید هم با یادگیری خودتان انجام دهید و هم به شرکت ها با مجموعه های معتبر در زمینه سئو سایت بسپارید تا اینکار تخصصی را برای سایت شما انجام دهند.

معرفی یک تیم خوب در زمینه طراحی سایت در تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و میخواهید برای خود یک کسب و کار جدید و قوی شروع بکنید. اما نمیدانید بهترین تیم طراحی سایت در تبریز برای راه اندازی سایت شما کدام مجموعه است ما پیشنهاد میکنیم تیم طراحان وب تبریز به نشانی https://datacss.ir  را تست نمایید. این مجموعه با داشتن چندین سال تجربه در زمینه طراحی سایت در تبریز آماده است تا خدمات مختلف را در حوزه طراحی و سئو سایت برای شما انجام دهند.

خدمات مجموعه طراحان وب تبریز عبارتند از :

۱ . طراحی سایت شرکتی حرفه ای

۲ . طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

۳ . طراحی سایت خبری

۴ . طراحی سایت دلخواه مشتریان

۵ . سئو سایت در تبریز به صورت تخصصی

۶ . بازاریابی و افزایش فروش هدفمند محصولات در اینترنت

تعرفه و مدت زمان طراحی سایت شرکتی چقدر زمان میبرد

مدت زمانیکه طول میکشد بعد از عقد قرار داد سایت شرکتی را تحویل شما دهند معمولا از ۱۴ روز کاری لغایت ۳۰ روزکاری متفاوت خواهد بود بستگی به نیاز شما و خدماتیکه میخواهید مدت زمان طراحی سایت شرکتی متفاوت است.

تعرفه و مدت زمان طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان میبرد

طراحی سایت های فروشگاهی نسبت به سایت های شرکتی کمی زمان بر میباشدو این دلیل به خاطر جزئیات زیاد کار میباشد معمولا مدت زمان طراحی یک سایت فروشگاهی خوب و حرفه ای از ۲۱ روز کاری لغایت ۶۰ روز کاری متفاوت است.

چه نوع سیستمی را برای طراحی سایت پیشنهاد میکنید

برای طراحی یک سایت خوب و زیبا ما سیستم مدیریت محتوای وردپرس wordpress  را به خاطر راحتی پنل مدیریت سایت و انتشار سریع مطالب و محصولات و اخبار همچنین توسعه دهندگان زیاد در سراسر دنیا که امکانات جدید تری را اضافه میکنند پیشنهاد میکنیم سیستم وردپرس را به عنوان سیستم مدیریتی سایت خود انتخاب نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *