Huawei P50 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین بزرگنمایی ۲۰۰ برابر عرضه می شود؟

Huawei P50 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین بزرگنمایی ۲۰۰ برابر عرضه می شود؟
  • 1399/11/1
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تجارت گوشی های هوشمند هواوی به دلیل تأثیر درگیری تجاری بین ایالات متحده و چین در وضعیت دشواری قرار دارد، اما به نظر می رسد که توسعه سری P پرچمدار همچنان ادامه دارد. سری P50 به نمایشگر سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز و دوربین بزرگنمایی ۲۰۰ برابر مجهز خواهد شد.

این اطلاعات توسط کسی که ادعا می کند کارمند بخش “آزمایش کننده داخلی” است در Weibo ارسال شده است. بر اساس آن، سری پرچمدار جدید هواوی P50 دارای دو نسخه، یک نسخه معمولی و یک نسخه سطح بالا است. نسخه معمولی دارای Kirin 9000 SoC و نمایشگر با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و نسخه پیشرفته دارای Kirin 9000e SoC و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. در وسط قسمت بالای نمایشگر یک سوراخ کوچک وجود دارد و به نظر می رسد دوربین جلویی در آنجا تعبیه شده است.

علاوه بر این کیفیت صفحه نمایش گوشی هواوی P50 از گوشی Mi 11 شیائومی ضعیف‌تر نخواهد بود و همچنان از دوربین‌های اصلی Leica استفاده می‌کند. سیستم اصلی تصویربرداری این گوشی مشابه هواوی Mate 40 خواهد بود و مهمترین نکته‌ گوشی هواوی P50 قابلیت بزرگنمایی تا ۲۰۰ برابر است.

نسخه‌ پایه هواوی P50 همچنان از شارژ سریع ۶۶ وات سیمی و شارژ سریع ۵۰ وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ظاهراً هواوی شارژ ۱۳۵ وات را آزمایش کرده اما هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است. گفته می‌شود ظرفیت باتری آن حدود ۴۲۰۰ میلی آمپر خواهد بود.

سری Huawei P50 با نمایشگر 120 هرتز و دوربین بزرگنمایی 200 برابر ارائه می شود؟

دوربین های مارک Leica همچنان برای دوربین عقب استفاده می شوند و بزرگنمایی به ۲۰۰x می رسد. همانطور که انتظار می رفت، فکر نمی کنیم با بزرگنمایی نوری بتوان این نوع بزرگنمایی را به دست آورد، بنابراین احتمالاً به دلیل بزرگنمایی دیجیتال با استفاده از چندین دوربین است.

این سیستم عامل به جای سیستم عامل اختصاصی Huawei Harmony ، مبتنی بر Android EMUI 11 خواهد بود. انتظار می رود سایر مشخصات شامل چهار بلندگوی فراگیر و یک موتور لرزشی ارتقا یافته باشد. همچنین، بدنه آن سبکتر از میت ۴۰ است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *