در خرید گوشی عجله نکنید | گوشی های جدید نوکیا در راه هستند

در خرید گوشی عجله نکنید | گوشی های جدید نوکیا در راه هستند
  • 1399/11/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گزارش اخیر نشان می دهد که نوکیا ممکن است چندین گوشی هوشمند جدید را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ راه اندازی کند. بر اساس پیش بینی ها، نوکیا ۱٫۴ به عنوان اولین تلفن هوشمندی است که در سال ۲۰۲۱  رونمایی خواهد شد. نوکیا ۶٫۳ / ۶٫۴ و نوکیا به دنبال آن ۷٫۳ / ۷٫۴ که هر دو تلفن هوشمند ۵G هستند.

نوکیا ۱٫۴ می تواند به طور رسمی در فوریه ۲۰۲۱ رونمایی شود و در چندین لیست اخیر ظاهر شده است. این گوشی با دوربین قدرتمندتر، باتری بزرگتر و حافظه RAM بیشتری نسبت به مدل قبلی خود، نوکیا ۱٫۳ ارائه می شود. همچنین با سنسور اثر انگشت رونمایی خواهد شد.

نوکیا از چندین گوشی جدید در نیمه اول 2021 رونمایی خواهد کرد

گوشی هوشمند بعدی  نوکیا ۶٫۳ / ۶٫۴ ۵G است که می تواند در کنار نوکیا ۷٫۳ / ۷٫۴ ۵G بین ماه مارس و اوایل ماه مه ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود. اگر اطلاعات جدید درست باشد، نوکیا ۶٫۳ / ۶٫۴ ۵G مجهز خواهد شد. توسط پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ در حالی که نوکیا ۷٫۳ ۵G دارای اسنپدراگون ۶۹۰ است. ۶٫۳ / ۶٫۴ ۵G دارای یک دوربین چهارگانه عقب ۴۸ مگاپیکسلی است که نوری های زایس خروجی قدرتمندی را ارائه می دهد.

به تازگی گزارش شده است که نوکیا قصد دارد تا حداکثر ۴ اسمارت فون با پشتیبانی از ۵G در سال ۲۰۲۱ رونمایی کند. بنابراین اگر شایعات و تمام گزارش هایی که تاکنون دیده ایم ، دو گوشی هوشمند ۵G دیگر، نوکیا ۵٫۵ و نوکیا ۸٫۴ ممکن است در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ رونمایی شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *