تاریخ انتشار، قیمت، اندازه و مشخصات iPhone SE Plus

تاریخ انتشار، قیمت، اندازه و مشخصات iPhone SE Plus
  • 1399/11/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گفته می شود که یک آیفون SE Plus در خط تولید اپل قرار دارد. آیفون SE پلاس می تواند گوشی ارزان قیمت اما با صفحه نمایش بزرگی باشد که منتظر آن بوده اید. اما آیا آن چیزی فراتر از یک آیفون SE 2020 خواهد بود؟طبق گفته یکی از تحلیل گران معتبر، اپل در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ آیفون SE Plus را عرضه خواهد کرد.

 

تاریخ انتشار، قیمت، اندازه و مشخصات iPhone SE Plus

در حالی که گوشی‌های سری آیفون ۱۲ دارای نمایشگر OLED هستند، ظاهرا اپل برای آیفون SE پلاس پنل IPS درنظر می‌گیرد که ۶.۱ اینچی خواهد بود. این دستگاه از چیپ A14 Bionic مشابه با جدیدترین گوشی‌های اپل بهره می‌برد، البته شاید به چیپ قدیمی‌تر A13 Bionic هم مجهز شود.

از آنجایی که با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، احتمالا به دوربین اصلی تکی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی خواهد داشت. آیفون SE پلاس همچنین از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند تا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

این گوشی هوشمند احتمالا از فیس آیدی بهره می‌برد، البته این احتمال وجود دارد که سنسور اثر انگشت تاچ آیدی درون دکمه پاور آن تعبیه شود. آیفون SE پلاس احتمالا در رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید از راه می‌رسد و قیمتی برابر ۴۹۹ دلار خواهد داشت.

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، قیمت آن ۱۰۰ دلار از آیفون SE کنونی گران‌تر خواهد بود که با توجه به قابلیت‌های بیشتر و نمایشگر بزرگتر منطقی به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود مشخصات نسل جدید آیفون SE و نسخه پلاس آن مشابه یکدیگر باشد و تنها نسخه استاندارد به نمایشگر کوچکتر مجهز شود.

طبق بررسی ها و اخباری که تا به امروز منتشر شده است، به این نتیجه می رسیم که آیفون SE پلاس تفاوت چندانی با آیفون XR ندارد و تنها تفاوت آن مربوط به پردازنده بروزتری که در گوشی جدید به کار می رود است. با توجه به فروش بالای این گوشی هوشمند، ارائه نسخه بروز شده آن با بهبودهای جزئی و قیمت مقرون به صرفه، اقدام منطقی محسوب می‌شود و فروش اپل بیش از پیش افزایش می‌یابد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *