آپدیت اندروید ۱۱ برای ال‌ جی Velvet 5G منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۱ برای ال‌ جی Velvet 5G منتشر شد
  • 1399/11/14
  • زهرا حاجی
  • 0

سازنده لوازم الکترونیکی کره جنوبی LG نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای تلفن هوشمند LG Velvet خود در دسامبر سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت نسخه پایدار اندروید ۱۱ را برای گوشی های هوشمند حداقل در کره جنوبی منتشر کرده است.

بر اساس گزارش ها، ساخت پایدار اندروید ۱۱ برای LG Velvet 5G (مدل LM-G900N) در حال حاضر در کره جنوبی در حال اجرا است. به روزرسانی اندروید ۱۱ برای LG Velvet 5G به عنوان نسخه سیستم عامل G900N2C ارائه می شود و به حدود ۲٫۲ گیگابایت فضا نیاز دارد.

تغییرات کامل به روزرسانی در جایی ذکر نشده است اما گزارش شده است که این به روزرسانی یک رابط کاربری مجدد طراحی شده به همراه مجموعه معمول ویژگی های اندروید ۱۱ را برای LG Velvet 5G به ارمغان می آورد. کسانی که از LG Velvet در کره جنوبی استفاده می کنند، به روزرسانی Android 11 را دریافت می کنند. مشخص نیست که این گوشی هوشمند چه زمان به روزرسانی اندروید ۱۱ را در بازارهای دیگر دریافت می کند، اما انتظار می رود که به زودی وارد بازار شود.

بالاخره آپدیت اندروید ۱۱ برای ال‌ جی Velvet 5G منتشر شد

LG Velvet توسط تولید کننده کره جنوبی در اکتبر سال گذشته در هند راه اندازی شد. این تلفن هوشمند پس از تقریباً هشت ماه از معرفی جهانی خود به بازار آمد. این تلفن هوشمند با چیپست Qualcomm Snapdragon 845 در هند روانه بازار شد، در حالی که در مقابل پردازنده تلفن همراه Snapdragon 765G در بازارهای دیگر و نسخه هندی این گوشی هوشمند از قابلیت اتصال ۵G برخوردار نیست.

این تلفن هوشمند با نمایشگر ۶٫۸ اینچی Full HD + (1،۰۸۰x2،۴۶۰ پیکسل) Cinema FullVision POLED با نسبت ابعاد ۲۰٫۵: ۹ ارائه می شود. LG Velvet با سیستم عامل اندروید ۱۰  و رابط کاربری سفارشی LG قابل اجرا است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. تنظیمات دوربین عقب شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 ، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است. در پنل جلویی، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد که درون یک بریدگی همچون قطره آب قرار دارد.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *