شروع فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو در سال ۱۴۰۰

شروع فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو در سال ۱۴۰۰
  • 1400/1/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

نخستین فروش فوق العاده محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ با عرضه سه محصول از امروز (یکشنبه، هشتم فروردین‌) آغاز شد و تا چهارشنبه (یازدهم فروردین‌) ادامه خواهد داشت.

در این طرح سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵ و سمند ال.ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، در این طرح محدودیت‌های فروش فوق‌العاده همچون پارسال اعمال می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، روز یکشنبه هفته آینده (۱۵ فروردین) در سالن همایش معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

همچنین، هزینه‌ها و الزام‌های قانونی اعلام شده در این طرح بر اساس مصوبه‌های سال گذشته است و بدیهی است که با اعلام نرخ جدید در سال ۱۴۰۰، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه‌ها خواهد بود.

متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو (اینجا) مراجعه کنند.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۴۳۲ هزار و ۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن‌ماه است.

برپایه این آمارها، تا پایان بهمن‌ماه گذشته ۳۱۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه در گروه پژو، ۴۸ هزار و ۹۴۷ دستگاه در گروه سمند، ۱۱ هزار و ۶۶۴ دستگاه رانا و ۵۰ هزار و ۹۴۳ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۲۱۹ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۸۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۸۴ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *